Ha nem akarsz bukni, vegyél Daciát. Vagy Mercedest.

Nem tartják értéküket a buszlimuzinok és a villanyautók

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.11. 15.00

A német Focus magazin és a piaci trendekkel foglalkozó Bähr & Fess Forecasts felméréséből kiderül, mely autótípusok tartják a legjobban az értéküket. Voltak meglepetések.

A félévente szervezett felmérés tizenhat méretosztályban, abszolút és viszonylagos értékben is megvizsgálta, mely autók tulajdonosainak kell a legkevésbé aggódniuk az értékvesztés miatt a következő négy évben.
Habár az eredmények a német piaci viszonyokat tükrözik, értékes lehet azon használt autót kereső vásárlók számára, akik onnan szeretnének behozni maguknak gépkocsit.
Nagy általánosságban jól szerepeltek a német prémium márkák, valamint a Dacia – igen, a piac legolcsóbb márkája egyben az értéket legstabilabban tartók közé is tartozik.
Érdekes, hogy az olyan márkák, mint a Suzuki vagy a Škoda nem értek el aranyérmet: legjobb eredményük az abszolút értéktartás második helye volt (Fabia 1.0 MPI, Super 1.4 TSI, illetve Grand Vitara 1.6, a megfelelő kategóriákban).
A nyerteseket az alábbi táblázatokban láthatod, további információkért keresd fel a Focus Online idevágó cikkét.

Kommentek

  • ikaroly

    A mindennapokra a Dácia a legjobb választás,kinézetre és megbízhatóságra!Egyszerű,de nagyszerű!!

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.