Visszatér az Astra GSI

Jövőre lép piacra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.07. 10.00

Az OPC változatra még várni kell, de addig sem lesz unalmas az új Astra: visszahozza a legendás GTI-t az Opel.

Gajdán Miklós kollégánk tegnap számolt be a közelgő Opel Astra K-val szerzett tapasztalatairól. Akkor még nem tudhatta, hogy miközben ők az álcázott alapmodellt vezették, a Nürburgring közelében, hasonló fedőgúnyában egy másik, jóval tüzesebb példány is tesztköreit rótta.
A helyzet a következő: biztosra vehető, hogy az új Astrából is készül OPC verzió, de az is fix, hogy azzal megvárja a háromajtós modellváltozat piaci bevezetését a gyár. Van viszont egy másik, patinás típusjelzése az Opelnek, amit régóta nem használt már, így amíg meg nem érkezik az OPC, minden bizonnyal a GSI pótolja ki a helyén tátongó űrt.
Ha az OPC a Golf R ellenfele (igaz, utóbbi összkerékhajtású), a GSI-nek a GTI-vel kell felvennie a harcot. Ez azt jelenti, hogy a motorteljesítmény akár a 250 lóerőt is elérheti, pontos adataink azonban még nincsenek. Annyi biztos csupán, hogy a képeken látható, álcázott Astra nem hétköznapi modell. Egyrészt a Nürburgring közelében fotózták le, másrészt dupla kipufogóval és agresszívabb lökhárítóval fűszerezték meg a csomagot.
Az Opelnek nem szokása elkapkodni a bemutatókat. Miután Frankfurtban leleplezik az Astrát, legalább hat hónapot kell majd várnunk a GSI-re, ami azt jelenti, hogy a sportos Opel a 2016-os Genfi Autószalon egyik nagy sztárja lehet majd.
GSi

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.