Visszatér az Astra GSI

Jövőre lép piacra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.05.07. 10.00

Az OPC változatra még várni kell, de addig sem lesz unalmas az új Astra: visszahozza a legendás GTI-t az Opel.

Gajdán Miklós kollégánk tegnap számolt be a közelgő Opel Astra K-val szerzett tapasztalatairól. Akkor még nem tudhatta, hogy miközben ők az álcázott alapmodellt vezették, a Nürburgring közelében, hasonló fedőgúnyában egy másik, jóval tüzesebb példány is tesztköreit rótta.
A helyzet a következő: biztosra vehető, hogy az új Astrából is készül OPC verzió, de az is fix, hogy azzal megvárja a háromajtós modellváltozat piaci bevezetését a gyár. Van viszont egy másik, patinás típusjelzése az Opelnek, amit régóta nem használt már, így amíg meg nem érkezik az OPC, minden bizonnyal a GSI pótolja ki a helyén tátongó űrt.
Ha az OPC a Golf R ellenfele (igaz, utóbbi összkerékhajtású), a GSI-nek a GTI-vel kell felvennie a harcot. Ez azt jelenti, hogy a motorteljesítmény akár a 250 lóerőt is elérheti, pontos adataink azonban még nincsenek. Annyi biztos csupán, hogy a képeken látható, álcázott Astra nem hétköznapi modell. Egyrészt a Nürburgring közelében fotózták le, másrészt dupla kipufogóval és agresszívabb lökhárítóval fűszerezték meg a csomagot.
Az Opelnek nem szokása elkapkodni a bemutatókat. Miután Frankfurtban leleplezik az Astrát, legalább hat hónapot kell majd várnunk a GSI-re, ami azt jelenti, hogy a sportos Opel a 2016-os Genfi Autószalon egyik nagy sztárja lehet majd.
GSi

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.