Miközben Európában a Yarisból kifejlesztett versenyautóval szeretne visszakerülni a ralitérképre a Toyota, az USA-ban egy RAV4-el próbálnak szerencsét a Rally America idei kiadásán.
A remélt sikernek legalább annyira részese lehet az autó, mint a pilóta: Ryan Millen tavaly egy valódi összkerekes monstrum, a Toyota Tundra TRD Pro volánja mögött nyerte meg a Baja 1000 terepralit, ám idén a kétkerék-hajtású nyílt géposztályban indul, mégpedig egy gyári motorral, gyári sebességváltóval szerelt modellel. 
Ha a 176 lovas, 2,5 literes DOHC benzinmotor nem is változott, kb. negyed tonnával kevesebb ballasztot kell cipelnie magával. A további átalakítás részeként egyedi futóművet és abroncsokat, valamint bukókeretet kapott a kocsi, és ezzel nagyjából kész is voltak.
Az alvázas, épített gépekkel szemben a csapat reményei szerint éppen könnyű és fordulékony volta miatt van esélye a RAV4-nek, amelyre, valljuk be, egyikünk sem tud harcias versenyautóként gondolni.
A bajnokság június derekán kezdődik, ha sikeresnek bizonyul a véres küzdelemben a szabadidőjármű, a Toyota alighanem beszámol majd róla, és akkor mi is.