Alighanem megirigyelte a Tesla Model S sikereit a Porsche, és talán még a Nanoflowcell Quant szedánjaitól is tartanak egy keveset: mindenesetre a hírek szerint helyi károsanyag-kibocsátástól mentes autókon dolgozik a stuttgarti gyár.
A hidrogén üzemanyagcellás, illetve akkumulátoros járművek közös konstrukción osztoznának, amely mindkét rendszer képes befogadni. Ehhez állítólag a következő generációs Panamerához, illetve a Bentley Continentalhoz tervezett, moduláris orrmotoros, hátsókerék-hajtású padlólemezt (MSB) használná fel a Porsche, kellőképpen megerősített kivitelben, hiszen ezek a technológiák nem csak plusz tömeget jelentenek, de extra fizikai védelmet is igényelnek.
A továbbiak többé-kevésbé spekulatív információk: a legkésőbb 2018 elejére várt, akkumulátoros modell állítólag 718-as kódnévvel érkezik majd, egyetlen feltöltéssel több mint 420 kilométert tud majd megtenni, és ugyanennyi lesz lóereinek a száma is.
A hidrogén üzemanyagcellás változat nem sokkal lemaradva követné az akkusat, 818 néven. Hatótávolságáról nincsenek információink.
Várhatóan mindkét modell hátsókerék-hajtást kap. A két kereket egy-egy villanymotor hajtja majd, így nyomatékvektor-szabályozásra is lehetőség nyílik.
Képeinken a jelenlegi Porsche Panamera S E-Hybrid látható.