Büszke 310 lóerő: amikor megérkezik, a Honda Civic Type-R lesz a piac legerősebb fronthajtású sportkompaktja. Variációs lehetőségek nincsenek – na de miért nem? Egy rajongói oldalon elképzelték, hogy mutatna a Type-R más karosszériákkal.
A kabrió teljesen odavág. Elképesztően torz formáját nem lehet nem csodálni, csak bámulod, mint gyerek a krumpliorrú bácsit a villamoson. Teljesen beteg a homorú övvonal, amely ráadásul hatalmas hátsó szárnyban ér véget. Imádjuk, akarjuk, most, mit nekünk az aerodinamikai fiaskó.
A kombi sokkal decensebb. Eltűnt róla a szárny, csupán a kerékív-szélesítések, valamint a fékhűtő levegő kivezetésére szolgáló nyílások maradtak meg, no meg a küszöbtoldat, a látványos első légterelők és persze a hatalmas fékek. 
Ha fogadni kellene, hogy melyik válhat valóra, egyértelműen a kombira fogadnánk. De akarni, akarni a csúf kabriót akarjuk.