Michelisz az élről rajtolhat holnap

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.05.02. 17.50

A WTCC időmérő rendszerének köszönhetően Michelisz Norbi holnap az első helyről vághat neki a második futamnak a Hungaroringen.

A WTCC időmérő rendszerének köszönhetően Michelisz Norbi holnap az első helyről vághat neki a második futamnak a Hungaroringen. A Zengő Motorsport Honda Civicjét kormányozó harmincéves pilóta az első versenyt majd a kvalifikáción elért tizedik helyének megfelelő rajtkockából kezdi meg, ezen a viadalon a szombati időmérőn leggyorsabb francia Yvan Muller (Citroën C-Elysée) startolhat az első helyről.

Michelisz Norbi nagy esélye a holnapi második futam, hazai pályán talán maga mögött tudja tartani a gyorsabb Citroëneket

Az időmérő első, húszperces szakaszát a negyedik percben piros zászlóval félbe kellett szakítani, mivel az olasz Gabriele Tarquini a hármas kanyar utáni kigyorsításnál elveszítette uralmát a Honda Civic felett, és nagy sebességgel a gumifalnak csapódott, majd a pályára visszacsúszva állt meg. A korábbi Forma-1-es pilóta sérülés nélkül megúszta az esetet, autóját azonban a pályamunkásoknak el kellett szállítaniuk, így a kvalifikáció néhány percig szünetelt.

Idén 380 lóerő körüli motorok dübörögnek a verseny Hondákban, legalábbis papíron...

Michelisz az első részt – amelyből a legjobb tizenkettő jutott tovább a következő szakaszba – a kilencedik helyen zárta, aztán a második, tízperces etapban a tizedik helyen végzett. Ezzel eldőlt, hogy a vasárnap délutáni második futamban ő rajtolhat majd az élről, mivel a WTCC-ben az időmérő első tíz helyezettje fordított sorrendben startol a második versenyen.

Norbi előtt igazán sok gomb van, vajon melyik mit csinál?

A legjobb öt pilótát felvonultató harmadik részben, amelyben minden versenyzőnek egy mért kör megtételére volt lehetősége, a kvalifikáción végig brillírozó, négyszeres vb-győztes Muller – akinek a nevéhez fűződik a mogyoródi körrekord – legyőzhetetlennek bizonyult. Az első futamot vasárnap 13.30-tól, a másodikat pedig 14.40-től rendezik meg a Hungaroringen.
“Aki még gondolkodik, hogy jöjjön-e vagy sem, annak azt mondom, jöjjön! Az időmérő 10. helyét nem tesszük ki a vitrinbe, de a vele járó első rajthely azért bearanyozhatja a vasárnapot. Kedves Szurkolóink! Soha az életben nem hajtanánk arra, hogy előttetek, magyar földön taktikázzunk úgy, hogy a taktikázásért egy tizedik hely jár. Oké, meg a pole. De ha nem sikerül, akkor a 11. helytől fölfelé maximum operatőr lehetsz mind a két futamban, aki a küzdelmeket hátulról felveszi, intelligens mechanikus díszletként. 

A Hungaroring nedves, hűvös időben még nagyobb kihívás, mint döglesztő hőségben

Most is mindent beleadtunk, amit szólt a cső, de most “csak” ennyi jött ki, már holnapra húzzuk magunkat. Ha meg már így bepottyantunk ebbe a pole-ba, rúgjuk be! A Citroënek 60 kg-s súllyal is adnak egy másfél másodpercet simán körönként, de akkor is küzdeni fogunk, mert nekik csak a legfontosabb hiányzik most innen. A közönségük! Abban viszont ti vagytok a legjobbak!” – írta Juni György a Zengő Motorsport oldalán.

Kommentek

  • Szöcske

    De majdnem sikerült,legközelebb megmutatja!

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.