Michelisz és a túraautó-mezőny rajtra kész!

WTCC a Hungaroringen a hétvégén

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.05.01. 16.30

A hétvégén a Hungaroringen a magyar fordulóval folytatódik a Túraautó-világbajnokság (WTCC). Michelisz Norbi a dobogóról szeretne integetni a szurkolóknak.

A magyar pálya különleges hangulata – ezt emeli ki a túraautó-világbajnokság összes pilótája, amikor arról kérdezik, miért szeret a Hungaroringre jönni. Az ok sem titok: a sorozat összes futama közül talán itt van a legtöbb néző, itt köszönti a legnagyobb ováció az indulókat – köszönhetően nyilván Michelisz Norbertnek (is), aki ráirányította a figyelmet a WTCC-re.
A hétvégén újra – immár ötödször – hazánkban vendégeskednek a világ legjobb túraautó-pilótái – szombaton az edzéseket, vasárnap a két versenyfutamot tartják a mogyoródi Formula-1-es aszfaltcsíkon.
Az esemény sajtótájékoztatóját csütörtökön délután rendezték meg a Várkert Bazárban – impozáns körülmények között.
“Magyarország 2011 óta része a WTCC családnak, s a viadal azóta vitathatatlanul a sorozat egyik legnépszerűbb állomása, több ezer rajongót csábít, elsősorban Michelisz Norbertnek köszönhetően. Egy piackutató cég adatai alapján tavaly 23,044 millió televíziónéző kísérte figyelemmel a versenyt, és bízunk benne, hogy idén is hasonlóan magas nézőszámot sikerül megnyernünk, még nagyobb hangsúllyal a digitális csatornákon, exkluzív tartalmakkal a közösségi oldalakon, a televíziós közvetítésben megvalósított újításokkal, amelyek elsősorban arra helyezik a hangsúlyt, hogy mi történik a színfalak mögött, a WTCC hőseit a pályán, és a pályán kívül és a depóban is bemutatva. S hogy mit gondolok Norbiról? Szupertehetség! És jóval több, mint a tömegek kedvence: a tavalyi szezont az összetett pontverseny negyedik helyén zárva bebizonyította, hogy vérbeli versenyző” – nyilatkozta Francois Ribeiro, a túraautó-világbajnokság első embere.
Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója egy vallomással kezdte. Elmondta, amikor annak idején idehozták a sorozatot, ők maguk sem gondolták, hogy ekkora sikere lesz, s hogy a mi pályánk zsúfolásig megtelt lelátóit mutatják majd az évközi és az év végi tévés összefoglalókban.
“A magyar közönség “megtalálta magának”, megszerette a túraautó-világbajnokságot, megtalálta magának, és megszerette Michelisz Norbertet, akit nem véletlenül – s persze nem ok nélkül – választottak meg az utóbbi években az év legnépszerűbb sportolójának. Michelisz pályája töretlenül ível felfelé, s ezzel együtt folyamatosan nő a sorozat népszerűsége hazánkban – ha ezt egyáltalán lehet még fokozni. Nyilván lehet, azzal, ha Michelisz újra dobogóra áll a Hungaroringen, s onnan integet majd az őrjöngő tömegnek. Ez a terve, mi pedig egy emberként drukkolunk, hogy valóra váljon” – mondta Gyulay Zsolt.
Persze, a végeredményhez még a riválisoknak is lesz egy-két szavuk…
A rendezvény sajtótájékoztatójára közülük a világbajnoki címvédő José María López, a világbajnok Rob Huff, és természetesen Michelisz Norbert kapott meghívást. 
“A magyar versenyhétvége az, amit mindig nagyon várunk – hiszen az én hazai futamommal, az argentinnal együtt ez a két legnépszerűbb futam a sorozatban. S ez Michelisz népszerűségének köszönhető. Érdekes, hogy a GP2, a Formula-3000 és a Formula-Renault miatt a Hungaroring szinte az a pálya, amelyet a legjobban ismerek és szeretek, de hogy mire leszünk képesek ott, azt azért nehéz megmondani, mert jönnek a plusz súlyok, s persze minden autóba az új fejlesztések – biztos vagyok benne, hogy ettől a hétvégétől kezdve nehezebb dolgunk lesz, mint eddig volt” – magyarázta Lopez. 
Rob Huff, világbajnok: “Izgatottan várom a magyar futamot, mert minden évben ez az egyik legjobb hangulatú verseny a naptárban. A pálya vonalvezetése tetszik, és ha az autómba belekerülnek az új fejlesztések – amelyekről egyelőre semmit sem mondhatok -, remélem, szerezhetek meglepetést az ellenfeleknek.”
Michelisz Norbert: “Természetesen a hazai viadal az év fénypontja számomra – amikor a második futam után kiszállok az autóból, már alig várom a pillanatot, amikor újra a Hungaroringen versenyezhetek. Szerencsére nagyon gyorsan eltelt az elmúlt egy év, és én megint bizakodva várhatom a viadalt, mert bár Marokkóban nem a legfényesebben szerepeltünk, az a pálya egyáltalán nem fekszik sem nekem, sem az autónak. A Ring viszont? Itt versenyeztem a legtöbbet pályafutásom során, és bízom benne, hogy legalább az egyik futam után felállhatok a dobogóra. Nagyon szívesen integetnék onnan a remélhetőleg sok szurkolónak…”

Kommentek

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Két percig küzdött a tankolással a srác egy hazai önkiszolgáló benzinkúton

A fiatal srác nem tudott megbirkózni a tankolás feladatával, és mivel önkiszolgáló kút szerepel a felvételen, így a személyzet segítségére sem számíthatott. Kétpercnyi elkeseredett küzdelem után feladta a harcot, és tankolatlanul távozott.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Tudod, mi az a lekaparható rész a jogsi hátulján?

Mindenki tudja, hogy a jogosítványán van egy kaparós sorsjegy rubrika, de azt csak nagyon kevesen, hogy ez pontosan mit is takar. Most képbe hozunk.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.