Sportmodellel erősít a Dacia!

Sandero RS

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.27. 10.00

Az anyacég emblémájával és technológiájával lép színre a Dacia első sportos modellje. A Sandero RS-től 150 lóerős teljesítményre számíthatunk.

Miközben a Dacia Európában megmaradt józan, ésszerű választásnak, a világ más piacain, Indiától Brazíliáig izgalmas, látványos modellváltozatokkal erősítik a márka ázsióját – mármint a Renault-ét, hiszen ott az anyavállalat neve alatt forgalmazzák a román márka termékeit.
Sajnos ez a helyzet a Sandero RS-sel is, kicsi az esélye annak, hogy megjelenik a piacon, pedig sikerre számíthatna a Suzuki Swift Sport ellenében. Egyelőre csupán egy kedvcsináló videó erejéig mutatta meg magát a közelgő modell, amiről így nem lehet többet tudni biztosan, mint hogy módosított első lökhárítót és LED-es nappali fényeket kap. A logika azt diktálja, hogy izmos karosszériakiegészítők, megnövelt fékek, nagyobb kerekek és sportos utastérrészletek emelik majd az alapmodell fölé.
Ennél fontosabb kérdés, hogy milyen motort kaphat a sport-Sandero. Mivel a Renaultsport turbómotorja még viszonylag új, van esély arra, hogy a Clio RS régi, kétliteres szívómotorját építik be a Sanderóba, kellőképpen visszavett teljesítménnyel – nem valószínű, hogy 150 lóerőnél erősebb lenne a tüzes Dacia, hiszen azzal már a Renault pozícióját veszélyeztetné.
A további részletekre május folyamán számítunk.

Kommentek

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.