Miközben a Dacia Európában megmaradt józan, ésszerű választásnak, a világ más piacain, Indiától Brazíliáig izgalmas, látványos modellváltozatokkal erősítik a márka ázsióját – mármint a Renault-ét, hiszen ott az anyavállalat neve alatt forgalmazzák a román márka termékeit.
Sajnos ez a helyzet a Sandero RS-sel is, kicsi az esélye annak, hogy megjelenik a piacon, pedig sikerre számíthatna a Suzuki Swift Sport ellenében. Egyelőre csupán egy kedvcsináló videó erejéig mutatta meg magát a közelgő modell, amiről így nem lehet többet tudni biztosan, mint hogy módosított első lökhárítót és LED-es nappali fényeket kap. A logika azt diktálja, hogy izmos karosszériakiegészítők, megnövelt fékek, nagyobb kerekek és sportos utastérrészletek emelik majd az alapmodell fölé.
Ennél fontosabb kérdés, hogy milyen motort kaphat a sport-Sandero. Mivel a Renaultsport turbómotorja még viszonylag új, van esély arra, hogy a Clio RS régi, kétliteres szívómotorját építik be a Sanderóba, kellőképpen visszavett teljesítménnyel – nem valószínű, hogy 150 lóerőnél erősebb lenne a tüzes Dacia, hiszen azzal már a Renault pozícióját veszélyeztetné.
A további részletekre május folyamán számítunk.