Hagyjuk egyelőre a formai jegyeket: a lényeg az Aston Martin prototípusának a motorterében lapul, és bár a kémfotósok oda nem láttak be, az utastérben érdekes dolgot fedeztek fel. 
A középkonzol tövénél beépített négy darab billenőkapcsolóhoz apró betűkkel az intercooler szivattyúk, illetve intercooler venillátorok szöveget írták fel, ami egyértelműen arra utal, hogy a motor bizony nem légköri nyomáson kapja a keverékképzésnél használt levegőt.
A prototípusban egyébként a márka bevált 6.0 V12 csúcsmotorja dolgozik, amely szívó kiadásában modelltől függően 517-600 lóerőt ad le.
Maga a turbós váltás nem újdonság, hiszen a cég friss erőforrásait már az AMG fejleszti és szállítja; az azonban nem várt fordulat, hogy a korábban nyugdíjra ítélt, majd egy generációnyi időre mégis visszatartott 12 hengeres blokk is megkapná a technológiát.
A DB9 utódja a jelenlegi modell ragasztott alumínium vázának módosított kiadását kapja, és ahogy a képeken látható, marad a hosszú gépháztető és a tátongó hűtőmaszk, illetve a lejtős tetőív. A modell határozottabban fog eltávolodni a V8 Vantage modelltől: utóbbi agresszív, sportos irányt vesz, míg a DB11 elegáns, finomabb karaktert ölt.