Ilyen lesz a következő Audi A4

Nagyobb, könnyebb

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.22. 09.00

Nem számítunk forradalmi változásokra a 2016 elején színre lépő Audi A4 Avantnál. Már idén bemutatják az új modellt.

Idén szeptemberben megismerhetjük az Audi A4 ötödik generációját, és még az év vége előtt a kombi is színre lép. Most az utóbbi prototípusát csípték el.
A megújult BMW 3 és a friss Mercedes C-osztály mellett nehéz időszakot tudhat maga mögött az Audi A4, ám hamarosan fordul a kocka, és érkezik az új modell, lépcsős háttal és (ami talán még fontosabb) kombi kivitelben.
Az Avant modell prototípusán az álcázás ellenére is látszik, hogy nincsenek radikális változások, ismerős a profil, a viszonylag csapott farral és a finoman ejtett tetővonallal. 
Annál komolyabb a fejlődés a műszaki tartalomban. Az A4 már a cégcsoport vadonatúj, alumínium-acél szerkezetű MLB padlólemezére épül, ugyanarra, amire a Q7 is. A technológiaváltás intenzív fogyókúrát jelent, legalább egy mázsával könnyebbnek saccoljuk az új modellt. Mindezt úgy, hogy nagyobb és tágasabb lesz a kocsi.
Az Audi meghallgatta a kritikus hangokat, és tökéletesítette a modell eddig sokat kritizált, döglött kormányzását.
A motorkínálatról egyelőre nincsenek hírek, de tudni lehet, hogy a választék konnektoros hibriddel bővül.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.