Az időmérőn Michelisz a hatodik helyen végzett, de a büntetések miatt előre léphetett a két helyet, így elvileg a negyedik helyről vághatott volna neki az első futamnak. Az időmérő utáni mérlegelésen kiderült, hogy a Zengő Motorsport Honda Civic versenyautója 3 kg-mal könnyebb a megengedettnél. A felügyelők nem láttak idegenkezűséget vagy szándékosságot, így csak rajthelyes büntetést róttak ki Micheliszre. Ennek értelmében az első futamot a hetedik helyről kezdhette meg.

A futam abszolút Citroën fölénnyel ért véget, miután az első öt helyen a francia márka autói futottak be. Jose Maria Lopez nyert, mögötte, Ma, Loeb, Bennani és Muller érkezett. Michelisz Norbert nyolcadikként végzett.

Michelisz Norbert az 1. futamról:

Az említett szankciók a második futamot nem érintették, így Michelisz az ötödik helyről indulhatott. Az első rajthelyet erre a futamra a francia Yvan Muller szerezte meg, a holland Tom Coronel és a francia Sébastien Loeb előtt.

Michelisz Norbert nagyon jól kapta el a rajtot, de az egyenesben valószínűleg meglökte a jobbról érkező kínai versenyző. Emiatt, mint egy kártyavár, úgy hullottak az autók: a magyar fiú hozzáért a holland versenyautójához, kibillentve azt az egyensúlyából. Coronel pedig meglökte Monteirot. Az ütközések miatt mind a ketten feladni kényszerültek a versenyt.

Később sem aprózták el a résztvevők, folyamatosan ment az adok-kapok. Michelisz a sűrűjében vitézkedett, a végén hatodikként futott be. Miközben a Citroën ismét kisajátította a dobogót. Norbi azonban nem uzta meg és a futam után 30 másodperces büntetést kapott, amivel a 12 helyre került, így nem kapott pontot.

Michelisz Norbert az 2. futamról: