Sport- és luxusmodellekkel erősít a következő Defender

Teljesen alumínium szerkezet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.18. 09.00

A 2018-ban érkező, új generációs Land Rover Defender nem éri be a neki szánt igásló szereppel: a gyár szakemberei váratlan átalakításokra készülnek.

Részletek persze még nem állnak rendelkezésre, de nagyon úgy néz ki, hogy a 2018-ban színre lépő, vadonatúj konstrukciójú Defenderből különböző csúcsverziókat készül építeni a Land Rover.
Lesz egy hardcore terepváltozat, az SVX – ez a legkevésbé meglepő. Tervezik viszont egy kifejezetten nagy teljesítményű, vélhetően utcára orientált sportmodell, az SVR kifejlesztését is. Ez az AMG G63 első valódi ellenfele lehetne, példaként pedig ott lebeg előtte a Range Rover Sport SVR, amely a cégcsoport legnagyobb motorját felhasználva 550 lóerővel és 680 Nm-rel tör előre, 4,7 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, és akár 260 km/órával hajlandó száguldani.
A harmadik, terve vett modellvariáns az SVA: ez egy igényes anyagok felhasználásával épített, kifejezetten fényűző kivitel lesz, a közelmúltban bemutatott SVAutobiography típusok analógiájára.
A jelenlegi Defender még az idén távozik az élők sorából, az új generációs modell pedig csak három év múlva érkezik meg, várhatóan többé-kevésbé a jelenleg is ismert karosszéria-kínálattal, kétféle tengelytávval, alumínium alvázzal és felépítménnyel. 
Nyitóképünkön a Bowler által, a brit Defender-kupára épített versenyautó

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

F1: Rosberg elmondta a véleményét Ecclestone-ról

Hosszú évtizedek után Bernie Ecclestone-t eltávolították az F1 éléről, Nico Rosberg így reagált rá.

F1: Pokolian nehéz lesz előzni az új autókkal

A Force India pilótája, Esteban Ocon is azt mondja, hogy a 2017-es autók nagyon jól fognak kinézni, de az előzésekkel gond lehet.

F1: Valentino Rossi nem bánja, hogy nem váltott

A MotoGP-legenda Valentino Rossi nem bánkódik amiatt, hogy egy évtizeddel ezelőtt nemet mondott a Forma-1-re.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Brawn: Egyszerűsíteni fogjuk a Forma-1-et

A Forma-1 sportügyeinek irányítójává frissen kinevezett Ross Brawn szerint a megújulás kulcsa az egyszerűség lesz.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.