“Soha ne mondd, hogy soha, de egyelőre nem tervezünk belépőmodellel színre lépni” – mondta el a Car and Driver kérdéseire válaszolva Stephan Winkelmann, a Lamborghini elnök-vezérigazgatója. A felvetés jogos volt, hiszen a McLaren és a Ferrari is pontosan ezen a lépésen gondolkodik, ám az Audi alá tartozó szupersport-gyártó a jelek szerint nem tartja izgalmasnak az 50 millió forintos ársávot.
Elképzelhető ugyanakkor, hogy vadonatúj belépőmodell helyett a Huracanba szerelt kisebb motorral próbálná meg letámadni a Porsche 911 Turbo és az Audi R8 V10 felségterületén vadászó modelleket. Nyolc- vagy akár hathengeres blokk is szóba jöhet, legalábbis elvi síkon.
Nem csak az alsó, de a legfelső ársávban sem kíván a többiekkel játszani a Lamborghini: a hibrid Asterion (képeinken) Winkelmann szerint csupán technológia demonstráció volt, amit azonban egyelőre nem kívánnak megvalósítani – nyilván addig, amíg a károsanyag-kibocsátási korlátozások rá nem kényszerítik a gyárat a benzin-elektromos technológia bevezetésére. 
 
Jelenlegi modelljeinek CO2-kibocsátásával kapcsolatban Winkelmann azt nyilatkozta, hogy globális mércével mérve elhanyagolható a Lamborghini szénlábnyoma, hiszen termékeiket nem általános célra, hanem alkalmi használatra, örömautónak vásárolják, így azok élettartamuk során az átlagosnál jóval kisebb futásteljesítményt érnek el.