E-osztály kupé: ilyen lehet két év múlva

Olvasói grafika

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.10. 14.30

Egy autós weboldal egy lelkes olvasója elképzelte, sőt, meg is rajzolta, milyen lehet a Mercedes jövőre érkező felsőkategóriás kupéja és kabriója.

Egyelőre még az új generációs Mercedes E-osztályról is csak kémfotókat, grafikákat láthattunk, egy lelkes autórajongó, bizonyos Lutz viszont már azt is elképzelte, a jövőre színre lépő nagyautó hogyan fog kinézni két ajtóval.
A csak két év múlva érkező kupé (és a 2018-ra ígért kabrió) a várakozások szerint a jelenlegi S-Coupé és a jövőre debütáló kétajtós C-osztály arculati elemeit kapja meg, bár hátsó lámpájuk teljesen egyedi kialakítást sugall.
Az E-kupé a márka moduláris, hátsókerékhajtású padlólemezére (MRA)  épül, azaz szoros rokonságot vállal a C-osztállyal. Ez akár 150 kilogrammos tömegcsökkentést eredményezhet a jelenlegi típushoz képest. A motorkínálatról egyelőre korai volna nyilatkozni, egészen biztosan lesznek hibridek, míg az AMG csúcsverzió a C-osztálynál bevált négyliteres V8-ast fogja alkalmazni. Fontos újdonságként a gyár hathengeres motorjainál visszatér a soros konfigurációhoz.

Kommentek

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.