Jelenleg ott kezdődik a Ferrari, ahol a Porsche és az AMG véget ér. Az olaszok azonban közös metszetre törekednek a tömegpiaci szupersportkocsik mezőnyével.
A Fiat Chrysler Automobiles felelős döntéshozói legalábbis állítólag egy vadonatúj modellen dolgoznak, amely a jelenlegi legolcsóbb Ferrari, a California T (képünkön) alatt helyezkedne el. Az idei modellévre megújult, nyitható keménytetős kétüléses 560 lóereje egy 3,9 literes V8-as turbómotorban készül, az autó 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 316 km/óra.
A California elődmodelljét Magyarországon nem egészen 62 millió forintért kínálta a Ferrari (az idei modell még nem szerepel az árlistán), ahhoz viszont, hogy az autó felvehesse a versenyt az Audi R8-cal vagy az AMG GT-vel, a 45-55 milliós ársávba kell esnie. 
Ezt várhatóan egy turbós V6-ossal valósítaná meg a Ferrari, ami jól hangzik, de részletek még egyáltalán nem állnak rendelkezésre.