Harcias robot lett a Mitsubishi szabadidőautója

Mitsubishi Outlander 2016

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.04.06. 08.00

Orrát egy tanulmányautótól kölcsönözte, egyéb részleteit javarészt elődjétől: az Outlander globális ráncfelvarrása finom változásokat hozott.

Mintha egy japán anime főhőse állna velünk szemben, csupakróm orrával minden gonosz legyőzőjeként parádézik a Mitsubishi Outlander. A manapság szokatlanul harsánynak számító fizimiska a közelmúltban bemutatott XR-PHEV II konnektoros hibrid tanulmány hagyatéka, és nem csak az Outlander kapja meg, hanem idővel a márka minden gyártmánya, beleértve a lökhárító kidolgozását, a fényszóró karakterét és a LED-es nappali fényeket is. A csúcsmodellben a reflektorban is LED-ek világítanak.
Habár műszakilag elvileg megmaradt az, ami volt, a Mitsubishi számos (több mint száz) ponton módosította a padlólemezt. A merevebb szerkezet jobb vezethetőséget, kedvezőbb zaj- és rezgésszintet jelent. Módosították a futóművet és a kormányzást, vastagabb hátsó oldalablakok építettek be, körös-körül több hangszigetelő anyagot alkalmaztak, javították az ajtók és a motortér tömítését, új lengéscsillapítókat és hátsó differenciálművet építettek be. A CVT sebességváltót teljesen átdolgozták, az új darab jobb gyorsulási érzetet ad, finomabban kapcsol (már amikor kapcsol).
Az utastérben átdolgozott kormánykerék, új infotainment rendszer, módosított ülés- és tetőkárpitok jelentek meg. A leghátsó üléssort lecserélték, az új hajtogatási rendszer könnyebben kezelhető. 
A hajtásláncok kínálatában csupán finomhangolásokra számítunk, a konnektoros hibrid verzió alighanem változatlan formában folytatja pályafutását.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.