A JATO Dynamics összesítése szerint a legsikeresebb autómárka (személyautó és összes haszongépjármű) a Ford volt 1091 darabbal, ezzel a márka a hazai piac 13,6 százalékát fedte le.

A személyautók piacán az Opel volt a győztes 708 darabbal és 11,2 százalékos piaci részesedéssel. A második 694 darabbal a Škoda, a harmadik 637 darabbal a Ford lett.

A modellek között Škoda Octaviából kelt el a legtöbb (400 darab), a további sorrend Opel Astra (273), Ford Focus (231), Dacia Duster (178) és Suzuki Swift (172) volt. A magyar gépjárműpiac a céges és magáneladásokat tekintve továbbra sem mutat számottevő változást: a forgalomba helyezésének többsége, 77 százaléka céges volt, a magáneladások a piac 23 százalékát tették ki.

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete szerint a piaci növekedés az előrejelzésnek megfelelő nagyságrendben folytatódott. A szervezet szerint a magánvásárlók jelenleg inkább a használtautó-kínálatból elégítik ki igényeiket, bár valószínűsíthető, hogy a céges vásárlások egy része (különösen az egy-három autós céges vásárlások) magánjellegű, csupán az áfavisszaigénylés miatt kerül az adott autó céges vásárlási körbe és finanszírozásba.