Vadászat a tökéletes fényűzésre

Range Rover SVAutobiography

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.30. 16.00

Ami eddig készült, az a pórnépnek való: megérkezett minden idők legtutibb Range Rovere, az SVAutobiography. Átlagos földi halandó nem is értékelheti szolgáltatásait.


Szoktál te autód csomagtartójának peremén üldögélve lovaspólót nézegetni, esetleg a puskát készenlétben tartva arra várni, hogy a nádasból felrebbenjenek a kacsák? Ha nem, akkor teljesen felesleges megrendelned a Range Rover legújabb csúcsmodelljének nagy durranását, a kengyeles lábtámasszal felszerelt, csomagtérből kinyitható, kétszemélyes stadionülést.
Oké, nézzük tovább. Mit szólnál a kicsúsztatható, alumíniumból készült, valódi fával burkolt csomagtérpadlóhoz? Ez már jobb, nem? Hát az egyedi hűtőrács megfogta a fantáziádat? És mi van a kéttónusú fényezéssel, aminél kilencféle karosszériaszínhez társíthatsz fekete tetőt?
Ez sem hatott meg? Akkor ezt nézd: szépségesen kidolgozott, alumínium kezelőszervek, egyedi pedálok, angóra padlószőnyeg, alumínium kabátakasztó kampók, fából faragott könyöklőpanelek, bőrbe kötött kézikönyv és kézzel polírozott indítókulcs – ez csak bejön, nem?! 
Na jó, akkor fogadjuk el: a Land Rover belső tuningműhelye, az SVO (special vehicle operations) nem neked építette a nyártól megvásárolható csúcsmodellt. Pedig az angolok még arra is gondoltak, hogy ne legyen brutálisan drága az autó: a luxus hátsó fotellel szerelt, nyújtott tengelytávú kivitel mellett normál hosszban is megvásárolható, a motorkínálat pedig a teljes palettát felöleli, a viszonylag kis teljesítményű dízelektől a dízel hibriden át az 550 lóerős, kompresszoros V8-as benzinmotorig. 
További képekért kattints a fenti fotóra!

Kommentek

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.