Szoktál te autód csomagtartójának peremén üldögélve lovaspólót nézegetni, esetleg a puskát készenlétben tartva arra várni, hogy a nádasból felrebbenjenek a kacsák? Ha nem, akkor teljesen felesleges megrendelned a Range Rover legújabb csúcsmodelljének nagy durranását, a kengyeles lábtámasszal felszerelt, csomagtérből kinyitható, kétszemélyes stadionülést.
Oké, nézzük tovább. Mit szólnál a kicsúsztatható, alumíniumból készült, valódi fával burkolt csomagtérpadlóhoz? Ez már jobb, nem? Hát az egyedi hűtőrács megfogta a fantáziádat? És mi van a kéttónusú fényezéssel, aminél kilencféle karosszériaszínhez társíthatsz fekete tetőt?
Ez sem hatott meg? Akkor ezt nézd: szépségesen kidolgozott, alumínium kezelőszervek, egyedi pedálok, angóra padlószőnyeg, alumínium kabátakasztó kampók, fából faragott könyöklőpanelek, bőrbe kötött kézikönyv és kézzel polírozott indítókulcs – ez csak bejön, nem?! 
Na jó, akkor fogadjuk el: a Land Rover belső tuningműhelye, az SVO (special vehicle operations) nem neked építette a nyártól megvásárolható csúcsmodellt. Pedig az angolok még arra is gondoltak, hogy ne legyen brutálisan drága az autó: a luxus hátsó fotellel szerelt, nyújtott tengelytávú kivitel mellett normál hosszban is megvásárolható, a motorkínálat pedig a teljes palettát felöleli, a viszonylag kis teljesítményű dízelektől a dízel hibriden át az 550 lóerős, kompresszoros V8-as benzinmotorig. 
További képekért kattints a fenti fotóra!