Baleset a ferihegyi gyorsforgalmin

Szerző: Erdős Norti levél küldés  MTI levél küldés 
Dátum: 2015.03.30. 08.07

Több autó ütközött a Ferihegyi repülőtérre vezető úton. A keresztbe forduló autók miatt áll a forgalom. Az utat lezárták, egy ember a helyszínen életét vesztette.

Frissítve:

Később kiderült, hogy a taxiban három focista, a tegnap Magyarországon Eb-selejtezőt játszó görög csapat tagjai ültek. Vangelisz Morasz. Panajotisz Tahcidisz és Jannisz Fetfacidisz olasz klubcsapatokban futballozik, ezért nem a nemzeti csapattal utaztak.


Frissítve 08:45
Az első információk szerint egy ember meghalt, többen megsérültek a Ferihegyi repülőtérre vezető úton történt balesetben, a Felsőcsatári út és Szemere utca közötti szakaszon. A mentés és a helyszínelés teljes útzár mellett zajlik – közölte a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője hétfő reggel az MTI-vel.
Kisdi Máté azt mondta: a Csévéző utca magasságában két személyautó ütközött össze. A jelenlegi adatok szerint egy ember meghalt, hárman súlyosan megsérültek. Két embert a tűzoltóknak kell kiszabadítaniuk az autóból. A Ferihegyi gyorsforgalmi utat mindkét irányba lezárták – tette hozzá a szóvivő.

Baleset a gyorsforgalmin
Aki teheti, kerülje el a Ferihegyi repülőtérre vezető utat a fővárosban, ahol több autó ütközött. Mint olvasónktól megtudtuk, az eset során egy taxi és egy “civil” jármű találkozott, utóbbi a szalagkorlátnak csapódott és komolyan összetört.
A baleset valamivel nyolc óra előtt történt, a Ferihegy 1-es termináltól a centrum felé eső részen, az első felüljáró előtt. A sérült autók elzárják az utat, így mindkét irányból elkezdett feltorlódni a kocsisor. Egyelőre még a rendőrség és mentők sem érkeztek a helyszínre. Sok autós azonnal visszafordult. Hamarosan komoly torlódásra lehet számítani a környéken. 


Kommentek

  • opel_14

    A repülőtérre vezető gyorsforgalmin a Csévéző utcai felüljáró után, a repülő tér felé haladva, van egy lágy jobb kanyar. Ezen a szakaszon már számtalan baleset történt. A kanyar íve olyan, hogy teljes sebességgel lehet haladni, viszont a beláthatósága kétséges. Megtévesztő lehet a gyorsforgalmi mellett a szervízúton haladó jármű is, hogy kívül jön vagy belül. Javaslatom, hogy ebben a lágy kanyarban (és csakis a kanyarban) meg kellene tiltani az előzést. Kifelé haladva a kanyar után hosszú egyenes szakasz következik, ahol lehet előzni, ha a forgalom lehetővé teszi. Befelé haladva pedig a felüljáró után lehetne előzni.

  • DTF

    Gyorsfogalmi? Inkabb lassu az. Senki sem szruri az ott lassan haladokat, meg busz is jar arra… Azert egy minimum sebesseget kene meghatarozni es 2 savosra boviteni az rgeszet, mert ez egy vicc…

  • pqowieurzt

    sorraia: és kemény 2.5 percet vesztesz ha VÉGIG 60-nal mész 90 helyett.
    Ha nem végig, csak mondjuk féltávon, akkor kb 1 percet. Megéri ennyiért kockáztatni?

  • Barca

    Én itt lakom a közelben, van tapasztalatom a gyorsforgalmiról, ha tehetem rá se megyek, mert, ha baleset van se jobbra se balra, a gyorsaságról meg annyit, mellette megyek el az 50 döcögő idióta vezetni nemtudók barmok képébe hőbörögve, Te meg minek vagy egyáltalán autóba? Kicsit feltartsd a forgalmat…

    Néhány tény:
    1. Sajnos Üllői útról rámegyek én is, így kényelmes, meg van pár lehajtó, még baleset esetén le lehet jönni róla.

    2. Csak a reptér irányában lehet felhajtani rá, ez elképesztő! Ott Köki terminál, ami persze megcsinálta a lehajtási lehetőséget, (go shopping) de vissza a város felé sehol nem lehet rámenni, csak az elején, 1-es terminál után, reptérre 4 helyen lehet rámenni.

    3. A szalagkorlát 1 helyen van átvágva, így baleset esetén csak vesztegelni tudsz, természetesen azt is Obama miatt vágták át anno.

    4. Legveszélyesebb szakasz csévéző úti felüljáró (kőhíd) no nem azért mert omladozik és nem lehet aláparkolni, hanem mert van egy enyhe kanyar benne, itt a suzukisok//taxisok a lejtőn megindulnak, de eldönteni nem tudják, hogy a szembejövő autó gyömrői úton, vagy a gyorsforgalmin jön. Ez azért van, mert egy alig észrevehető szalagkorlát választja el a kettőt… Itt régen aluljáró volt :D… De az nem volt biztonságos!!! igaz a másik részen (felsőcsatári út) megmaradt az aluljáró, ott sosincs baleset, itt meg rendszerint, sőt a másik gócpont is a második felüljáró! Milyen érdekes…

    5. Táblázottság, teljesen értelmetlen, a kiváló magyar sofőrök meg el sem tudják képzelni mit jelent a budapest áthúzó tábla, vagy a korlátozást megszüntető, bár azok már csak egyszerű fehér körré koptak, végül is nem csoda. Normális táblázottság mellett, talán a sok barom nem 60-al gurulna rajta és a fuvarra ácsingozó taxisok sem előzgetnének naphosszat.

    6. Természetesen mi lesz a kormány nagyon autós barát megoldása :D? Minimális sebesség, rendes táblák? Újra aluljáró? Normális szalagkorlát? Neeeem!!! Megszüntetni, egybenyitni gyomőrivel, ahol lehet, 6 sávból 4-re szűkíteni (itt nem nagyon szokott dugó lenni, így muszáj ezt is) 2 buszsáv, 50-es tábla ki, traffipax fel! Magyarország én így szeretlek!

    7. Apropó sebesség, soha nem mérik rajta a sebességet! Gyömrőin mérik, ami látszatra is gyorsabb és biztonságosabb út, csak ott 70-es a határ :), bár ők az 50-es helyekre állnak, már nem is a lakott területre, hanem visszafelé a városba, a benzinkúthoz, mert ott van egy 50-es tábla :) Régen felmásztak még a gyalogos hídra és mértek ott, de ma már csak néhány renitens száguldozót tudnának így büntetni, amúgy ki menne 110-el ott, hogy lehessen csekket küldeni? Jobb az a gyömrői, a baleset-megelőzés, ott aztán sokszor van baleset…

    8. Egyébként nemrég én is csattantam, terminál fele ahol véget ért az út, egy kedves hölgy száguldott bele a szembejövő 2 sávba, szalagkorlátos résszel elválasztott az is, nehogy félre tudjon húzódni valaki, hál isten a fék fogott, meg gyorsan besorolt mindenki a külső sávba. Azt nem értem miért gondolta, hogy a gyorsforgalmi egyirányú út, vagy hogy pest fele 6 sávból 1 megy csupán, az is a szervizúton, de nyilván ha ütközött volna, csak a táblák, gyorshajtás vagy az olcsó benzin lett volna a hibás, és a szupertraffipax az ilyen eseteket megoldja, jogist meg puszira vagy 10.000-es ért cserébe adjunk továbbra is sztm!

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes úja autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.