Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk

"Azért küzdünk, hogy ne legyen dugódíj"

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.24. 07.45

A főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál, hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat.

A főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál, hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat – nyilatkozta a főpolgármester hétfő este az egyik magyar hírcsatorna műsorában.
Tarlós István úgy fogalmazott, Brüsszelben közölték a napokban helyettesével: “nemcsak, hogy benne volt a megállapodásban, és az uniós bizottság határozatában, hanem egyenesen a korábbi városvezetés ajánlotta a dugódíjat az Európai Unió számára”.
Ezt most az EU hivatalosan be is jelentette – fűzte hozzá.
    
Tarlós úgy fogalmazott: “mi pedig most valóban küzdünk azért, hogy esetleg el lehessen hagyni a dugódíjat”. Mint mondta, nem tudja, hogy az EU eltekint-e a dugódíjtól vagy nem. “Jogában áll nem eltekinteni” – mutatott rá a főpolgármester, megjegyezve: “folynak az egyezkedések, van egy hallgatólagos határidő-módosítás”.
   
Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk 1
 
A főpolgármester közölte, nem született még semmilyen döntés a dugódíjjal kapcsolatban: sem a zónahatárokról, sem a díjak mértékéről. Három alternatíva van a zónahatárokra, azok között van a Hungária körúti zónahatár. A három közül ez az egyetlen életképes – mondta a polgármester, hozzátéve: ez nem azt jelenti, hogy ilyen döntést hoztak volna, pusztán csak az az egy életképes.
Kitért arra is, hogy a dugódíjnak kettős célja van: az egyik, hogy értelmezhető nagyságú területen mentesítse az autóktól a várost. A másik, hogy értelmezhető bevétel származzon belőle.
    
Hangsúlyozta: kényszerhelyzetben van a főváros. 
Tarlós István szólt arról is, nem hiszi, hogy ebben a ciklusban várható a Déli pályaudvar kiváltása. Elmondta, nincs olyan információja, hogy a pályaudvar megszűnik, de azt tudja: van erre irányuló szándék, és annak van életszerű alapja.
MTI
Ha neked is olyan érzésed támadt, hogy ez olyan “nesze semmi, fogd meg jól”, akkor eláruljuk: nem vagy egyedül.
Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk 2

Kommentek

  • lewega

    Persze! Majd kiderül erről is, hogy nem az EU akarja a dugódíjat, csak így akarják lenyomni a torkunkon!

  • Kempelen

    Nyilván az a legegyszerűbb, ha mindent kétségbe vonunk, ám van itt valaki, aki olvasta a vonatkozó dokumentumot? Vagy pofázni sokkal egyszerűbb?
    Az, hogy küzdenek, még mindig jobb, mintha lefeküdnének nekik, nem?

    Honnan van bennetek ez a zsigeri kisemberség, hogy el sem bírjátok képzelni, hogy valaki, bárki, tényleg tenni akar valamit? Gondolom magatokból indultok ki…

  • DTF

    a dugódíj kell (egyike azon kevés dolognak, amiket támogatni kéne). Csak az lesz a bj h megint szarul dolgozzák ki és értelme nem lesz. nem szégíen külföldi pldát másolni ám… nem kel mindig újat kitalálni ;)
    azért remélme a hybris és elekornomos autók kedvezméáynnel hajhatnak majd be..

  • SzorenyiAndras

    Legyen a zónahatár a Kiskörút és meg van oldva. Azon kívül semmiképpen, a Hungária gyűrű is elfogadhatatlan. Ráadásul dugó sincs úgy, mint 6-8 éve. Ezrek álltak át cangára és a sokat javuló BKK is elszipkázhatott autósokat.

  • montsenior 10

    Sokkal több P+R parkolóra lenne szüökség ahhoz hogy az autosok-nak értelme legyen arra hogy a tömegközlekedést válasszák.Ez sem minden esetben járható ut,mert családostól ,és mondjuk egy nagybevásárlást tekintve csak marad az autó.

  • Guevara

    Végül mondhatják azt is, hogy nem sikerült…

  • ffff

    Igaza van Szörényi Andrásnak. ha már mindenképp be kell vezetni, de az EU nem szab semmiféle méretbeli és pénzügyi feltételt, akkor legyen valóban csak az igazi belváros, hogy minél kevesebb embert sz*vassanak meg. A Kiskörút és a budai várkerület elég. Így a hidakból is csak a Lánchíd, az Erzsébet és a Szabadság híd esne bele.
    A Hungária körút egy őrült agy szüleménye (nem értem, Tarlós miért védi ezt): az összes nagy pályaudvar és a kórházak nagy része is ezen belül van. Agyrém.

F1: Ki lesz a Red Bull tartalékosa?

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko elmondta, kit ültetnének a nagycsapat autójába, ha Daniel Ricciardo vagy Max Verstappen kidőlne valamiért.

F1: Világbajnok tanácsadó segíti Bottast

A 2017-re a Mercedeshez szerződött Valtteri Bottas nagyon örül neki, hogy a kétszeres világbajnok Mika Häkkinen segíti majd őt a háttérből.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.