Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk

"Azért küzdünk, hogy ne legyen dugódíj"

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.03.24. 07.45

A főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál, hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat.

A főváros azt kívánja elérni az Európai Uniónál, hogy ne kelljen bevezetni a dugódíjat – nyilatkozta a főpolgármester hétfő este az egyik magyar hírcsatorna műsorában.
Tarlós István úgy fogalmazott, Brüsszelben közölték a napokban helyettesével: “nemcsak, hogy benne volt a megállapodásban, és az uniós bizottság határozatában, hanem egyenesen a korábbi városvezetés ajánlotta a dugódíjat az Európai Unió számára”.
Ezt most az EU hivatalosan be is jelentette – fűzte hozzá.
    
Tarlós úgy fogalmazott: “mi pedig most valóban küzdünk azért, hogy esetleg el lehessen hagyni a dugódíjat”. Mint mondta, nem tudja, hogy az EU eltekint-e a dugódíjtól vagy nem. “Jogában áll nem eltekinteni” – mutatott rá a főpolgármester, megjegyezve: “folynak az egyezkedések, van egy hallgatólagos határidő-módosítás”.
   
Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk 1
 
A főpolgármester közölte, nem született még semmilyen döntés a dugódíjjal kapcsolatban: sem a zónahatárokról, sem a díjak mértékéről. Három alternatíva van a zónahatárokra, azok között van a Hungária körúti zónahatár. A három közül ez az egyetlen életképes – mondta a polgármester, hozzátéve: ez nem azt jelenti, hogy ilyen döntést hoztak volna, pusztán csak az az egy életképes.
Kitért arra is, hogy a dugódíjnak kettős célja van: az egyik, hogy értelmezhető nagyságú területen mentesítse az autóktól a várost. A másik, hogy értelmezhető bevétel származzon belőle.
    
Hangsúlyozta: kényszerhelyzetben van a főváros. 
Tarlós István szólt arról is, nem hiszi, hogy ebben a ciklusban várható a Déli pályaudvar kiváltása. Elmondta, nincs olyan információja, hogy a pályaudvar megszűnik, de azt tudja: van erre irányuló szándék, és annak van életszerű alapja.
MTI
Ha neked is olyan érzésed támadt, hogy ez olyan “nesze semmi, fogd meg jól”, akkor eláruljuk: nem vagy egyedül.
Tarlós István kimondta, amit hallani akarunk 2

Kommentek

  • lewega

    Persze! Majd kiderül erről is, hogy nem az EU akarja a dugódíjat, csak így akarják lenyomni a torkunkon!

  • Kempelen

    Nyilván az a legegyszerűbb, ha mindent kétségbe vonunk, ám van itt valaki, aki olvasta a vonatkozó dokumentumot? Vagy pofázni sokkal egyszerűbb?
    Az, hogy küzdenek, még mindig jobb, mintha lefeküdnének nekik, nem?

    Honnan van bennetek ez a zsigeri kisemberség, hogy el sem bírjátok képzelni, hogy valaki, bárki, tényleg tenni akar valamit? Gondolom magatokból indultok ki…

  • DTF

    a dugódíj kell (egyike azon kevés dolognak, amiket támogatni kéne). Csak az lesz a bj h megint szarul dolgozzák ki és értelme nem lesz. nem szégíen külföldi pldát másolni ám… nem kel mindig újat kitalálni ;)
    azért remélme a hybris és elekornomos autók kedvezméáynnel hajhatnak majd be..

  • SzorenyiAndras

    Legyen a zónahatár a Kiskörút és meg van oldva. Azon kívül semmiképpen, a Hungária gyűrű is elfogadhatatlan. Ráadásul dugó sincs úgy, mint 6-8 éve. Ezrek álltak át cangára és a sokat javuló BKK is elszipkázhatott autósokat.

  • montsenior 10

    Sokkal több P+R parkolóra lenne szüökség ahhoz hogy az autosok-nak értelme legyen arra hogy a tömegközlekedést válasszák.Ez sem minden esetben járható ut,mert családostól ,és mondjuk egy nagybevásárlást tekintve csak marad az autó.

  • Guevara

    Végül mondhatják azt is, hogy nem sikerült…

  • ffff

    Igaza van Szörényi Andrásnak. ha már mindenképp be kell vezetni, de az EU nem szab semmiféle méretbeli és pénzügyi feltételt, akkor legyen valóban csak az igazi belváros, hogy minél kevesebb embert sz*vassanak meg. A Kiskörút és a budai várkerület elég. Így a hidakból is csak a Lánchíd, az Erzsébet és a Szabadság híd esne bele.
    A Hungária körút egy őrült agy szüleménye (nem értem, Tarlós miért védi ezt): az összes nagy pályaudvar és a kórházak nagy része is ezen belül van. Agyrém.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.