Ilyen lesz a következő BMW i-modell?

2020 után érkezhet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.19. 09.00

A BMW már gondolkozik azon, hogy milyen irányban folytassa az i3 és i8 modellekkel megkezdett utat. Az itt látható kupé tetszetős alternatíva volna.

“A stratégiai kutatás fázisában járunk, azaz ötletelünk” – mondta el az Automotive News Europe újságírójának Klaus Fröhlich, a BMW csoport termékfejlesztésért felelős igazgatója, amikor az i ökomodellek folytatásáról kérdezték. A jelek szerint folytatódik a történet, mégpedig egyedi fejlesztésű, tehát nem hagyományos modellből átépített típussal, ám a harmadik elektromos BMW legkorábban 2020-ban léphet piacra.
A márka a napokban mutatta be első hálózatról tölthető hibrid szabadidőjáművét, ez azonban hagyományos típusjelzést kapott.
Amíg megérkezik a harmadik típus, folyamatosan fejlesztik az elérhető modelleket, elsősorban azok akkumulátorait, így egyre nagyobb teljesítményre, egyre nagyobb távolságok megtételére lesznek képesek az autók.
A BMW még nem tudja (vagy nem árulja el), hogy mit tartogat még számunkra, ám ez a legkevésbé sem zavart egy dél-afrikai rajzolót: Idries Noah papírra vetette az általa iM névre keresztelt, logikusan különösen sportos menetteljesítményekkel felruházott, képzeletbeli elektromos modellcsalád első tagját.  A kétajtós kupé teljes mértékben a fantázia szüleménye, annak viszont tetszetős és hiteles.
Arra az apróságra nem tért ki a dizájner, hogy az autó milyen hajtásláncot kapna, de ez a legkevésbé sem baj: 2020-ig még akkor is minden megváltozhatna, ha egy hivatalos skiccről volna szó ? de sajnos nem ez a helyzet.

Kommentek

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.