Saját cége ugyan beszüntette működését, ám Henrik Fisker nem búslakodik a sarokban: beleveti magát a munkába. Legutóbb egykori munkaadója, az Aston Martin kérte fel egy egyedi megrendelés teljesítésére: a V12-es motorral szerelt Vanquish alapjaira épülő Thunderbolt tanulmány 15 mm-rel ültetett futóműve csak egy az ezernyi kisebb-nagyobb módosítás közül.
Finoman átrajzolták és szénszálas elemekből újraépítették a karosszériát, megnövelték a hűtőrácsot, és döntöttebb hátsó szélvédőt építettek be – az egész autó úgy néz ki, mint egy rajzfilmes szuperhőssé gyúrt Vanquish.
Hátul légterelőt és új, LED-es lámpatesteket találunk, a motorházfedélen power dome utal az alatta szunnyadó, az alapmodellhez képest változatlan teljesítményre (573 LE, 620 Nm).
Az utastérben a Panasonic által gyártott, 11,6 colos, ívelt érintőképernyő viszi a prímet; ez állítólag görbe felülete miatt nem tükröződik zavaróan. Mellette erős kontrasztot ad a műszerfalba beépített, klasszikus kronográf, a bőrkárpitozás olasz bútormanufaktúrából származik. Mindez persze belefér egy sportautóba, na de a pezsgőtartó rekeszre végképp nem találunk épeszű magyarázatot.
Az autó elvileg szigorúan tanulmányként készült, ám a Galpin megrendelésére várhatóan legyártanak belőle egy nagyon kis darabszámú szériát.