180-nal ütközött betonfalnak a szépségkirálynő

A pasijával vitatkozott

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.12. 06.00

A megengedett sebesség kétszeresénél veszítette el uralmát autója felett egy brit szépségkirálynő. Egy híd lábának ütközött, azonnal meghalt.

Barátai szerint a 27 éves Bonnie Hiller nyugodt, megfontolt autóvezető volt. A hölgy, akit 2009-ben Miss Kelet-Angliának választottak meg, ám a versenyt követően férjhez ment, így már nem indulhatott a brit koronáért, az elmúlt években modellként dolgozott. Később elvált, a közelmúltban pedig új barátot szerzett – ismerősei azt mondják, ezzel a férfivel veszett össze nagyon csúnyán halála napján; vélhetően ez zaklatta fel annyira a hölgyet, hogy ilyen gyorsan hajtson.
“Nagy autóval járok, de amikor elsuhant mellettem, megremegett a kocsim” – mondta el később egy szemtanú a rendőröknek. Mások arról számoltak be, hogy a hölgy szürke Mercedes kabriója 100-zal hajtott át egy közeli falun, majd lakott területen kívül még nagyobb gázt adott, és helyenként 190 km/órát meghaladó sebességgel száguldott a szűk vidéki országutakon.

Olvasta, hogy élvezi az életet az utolsó magyar király dédunokája?

Az ámokfutásnak akkor lett vége, amikor egy kanyarban elveszítette uralmát autója felett, és egy híd lábának csapódott. Szakértők szerint az ütközés pillanatában 178 km/órával haladt az autó. Hogy képet alkothassunk a becsapódás erejéről: az alábbi videón 190 km/órával vezettek neki egy betonfalnak egy autót.
A járműből gyakorlatilag csak törmelék maradt; később megtalálták a motorját, amely pár száz méterrel odébb, lángokban hevert az úttesten. Bonnie Hiller be volt ugyan kötve, de az ütközés erejétől elszakadt a biztonsági öv; a nő kiesett az autóból, és a helyszínen szörnyet halt.
A tavaly nyári tragédiát követő nyomozást a napokban zárta le az illetékes hatóság; az esetet balesetnek nyilvánították.
Vajon mennyi egy hószán átlagos fogyasztása? Az alábbi videó tanúsága szerint üzemóránként egy ember.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.