Jövőre jön a hétüléses Škoda SUV!

Valódi 4x4 lesz

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.11. 11.15

A kémfotókon még a Yeti nyújtott karosszériájával látható, de másfél éven belül megérkezik a Škoda végleges nagy szabadidőjárműve.

Bármilyen jól hangzik is, a weben elterjedt híresztelésekkel szemben nem hóembernek (Škoda Snowman) fogják hívni a csehek újdonságát – de hogy minek, arról még nem beszél a gyár vezetősége. A belső terminológiában csak ‘A+ SUV’-ként emlegetett autó minden bizonnyal a Superb által is használt MQB padlólemezre épül majd, és akár hétüléses kivitelben is megvásárolható lesz.
Formatervével kapcsolatosan még csak találgathatunk, ám valószínű, hogy elegánsabb lesz, mint a Yeti – a kémfotókon még annak nyújtott karosszériájában tesztelik a komponenseket.
A Kia Sorento és a Hyundai Santa Fe alternatívájaként (nem hivatalos becslések szerint 10-11 millió Ft körül indulhatna a modell ára) piacra lépő nagy Škoda számos komponensét a cégcsoport nagyobb offroadereiből veszi majd kölcsön. Egyéb rokonság azonban nem várható, hiszen azok (új Audi Q7, következő generációs Touareg és Cayenne) egy nagyobb padlólemezen nyugszanak, ráadásul a Škoda a hathengeres motoroktól is elbúcsúzott. Az új modellben a Superb hajtáslánc-kínálatára számítunk, a legkisebb motorok nélkül, (opciós) összkerékhajtással kiegészítve.
A nagy SUV 2016 végén léphet piacra világszerte. A Škoda közben a városi szabadidőjármű gondolatát sem vetette el, ám ennek Európában kívül nem igazán van piaca, nem úgy, mint a full-size modellnek, amitől azt várják a csehek, hogy hozzásegíti őket a másfél millió darabos éves értékesítési cél eléréséhez.

Kommentek

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.