Kémfotón a Mercedes luxuskabriója

Mercedes-Benz S-osztály Cabriolet

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.10. 08.05

A messzi északon teszik próbára az S-kabrió vászontetejének szigetelését, no meg az ácsingózó közönség türelmét.

Gyakorlatilag már az S-osztály Coupé bemutatásakor lehetett tudni, hogy a Mercedes feltámasztja az óriáskabrió műfaját, és vászontetős luxusautót épít a kétajtós modellből.
A kabrió pont úgy néz ki, ahogy elképzelnénk: nincs rajta semmi felesleges sallang, orra, sőt, fara is hűen követi a kupé által kijelölt irányt, egyedül a vászontető változott – ez persze természetesen nem igaz, számtalan alkatrészt és karosszériaelemet kell újratervezni, hogy nyitott és csukott tetővel is harmonikus legyen a kabrió, de az összhatás maradt a régi.
A Mercedes a lenyitható fémtető helyett bölcsen az elegánsabb, helytakarékosabb vászontető mellett döntött – ugyanezt az elvet követték a C-osztályos kabriónál, amelyet hivatalosan még szintén nem mutattak be.
Az S-osztályos kabrióról nincsenek műszaki információink, ám nincs okunk feltételezni, hogy a hajtáslánckínálat eltérne a kupéétól, így a csúcsot az S500, majd nem sokkal később az S63 AMG és S65 AMG modellek képviselik.
Ez a nem sokkal később akár egy éven belül is lehet: a kabrió várhatóan még az idén piacra kerül, mostanában pedig rendkívül gyorsan követik az AMG-verziók az alapkivitelű Mercedes modelleket.
A kiegészítő technológiák terén szintén az S-Coupé fog diktálni, a kristályokkal díszített LED-es fényszórótól a kátyúkisimító felfüggesztésen át a kanyarban aktívan bedőlő futóműig.
Ha jól számolunk, az S-Cabriolet lesz az utolsó a luxusautó rendkívül népes családjában, miután a közelmúltban a Maybach és a Pullman verziók is bemutatkoztak.

Kommentek

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

Az új Fiat platójáról vadásztunk

A vadász legjobb barátja a kutyája és a fegyvere, őket pedig szorosan követi a sorban az autója. Ezért kipróbáltuk éles helyzetben, hogy boldogul a Fiat Fullback egy hivatásos vadász kezei között.

F1: Massa vállalná a Mercedes-munkát

Felipe Massa a Mercedes-ülés kedvéért simán visszatérne a nyugdíjból, igaz, nem lát sok esélyt arra, hogy őt válasszák.

Így változik az útdíjrendszer jövőre

Jövőre nem emelkednek a tömegközlekedési tarifák, és az úthasználati díjrendszerben sem lesz komoly változtatás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.