“El tudnék képzelni egy négyajtós modellt, akár a következő öt éven belül. Talán még korábban is.” – mondta el brit újságíróknak Christian von Koenigsegg, a manufaktúra alapítója.


Ezen a nem kötelező érvényű ígéreten túlmenően az égvilágon semmi adat nem áll rendelkezésre az esetleges sportszedánról, de ennek fényében máris több értelme van a hibrid Regerának (képeinken): a benzin-elektromos hajtáslánc optimális megoldás volna egy nagyobb, viszonylag kényelem-orientált modellhez.
Az esetleges limuzin már a harmadik típusa volna a svéd manufaktúrának, amivel olyan ellenfelekkel szállhatna szembe, mint az Aston Martin Rapide vagy a Porsche Panamera. Negyedik modellre viszont egyelőre nem számíthatunk: sokan reménykedtek egy kisebb, olcsóbb sportautóban, amivel a Ferrari 488, a Porsche 911, a McLaren 650S ellenében léphetne szorítóba a Koenigsegg, ám a jelek szerint ez az irány nem motiválja a céget.