Visszatér a hétszeres magyar ralibajnok

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.03.06. 10.00

A hétszeres abszolút magyar ralibajnok ifjabb Tóth János három év kihagyás után visszatér a versenypályákra egy Peugeot 208 T16 R5 volánja mögött.

A hétszeres abszolút magyar ralibajnok ifjabb Tóth János három év kihagyás után visszatér a versenypályákra egy Peugeot 208 T16 R5 volánja mögött. Kemény fizikai edzésekkel, s futással készült a szezonra – tavaly épített egy tréningautót, hogy formában maradjon -, s ez meg is mutatkozott azon a fizikai állapotfelmérésen, amelyen csütörtökön és pénteken vett részt azzal a céllal, hogy tudományos alapokra helyezze a felkészülést.

“Bár a részletes eredményeket csak jövő hét elején kapom meg, azt is kiderítette a vizsgálat, hogy egy kicsit fáradt vagyok, talán amiatt, hogy nemrég influenzás voltam. A doki azt mondta, el kéne utaznom két hétre a Karib-tengerre. Mondtam, hogy az valószínűleg nem jön majd össze, viszont készülök az idénynyitóra, amit legalább annyira szeretnék élvezni, mint egy nyaralást” – mondta ifjabb Tóth János, aki a kétszeres abszolút bajnok navigátorral, Szőke Tamással vág majd neki a szezonnak.

“Tavaly szeptemberben teszteltem a Peugeot 208-ast, és kellemes meglepetés ért, mert sokkal könnyebb volt kezelni, mint a szívómotoros 207-est. Persze nem is vártam mást, hiszen meglehetősen nagy tapasztalatom van a turbós autók vezetése terén. Most már csak az a kérdés, mennyi idő alatt tudom megismerni, tökéletesen uralni a 208-ast. Az autó a kategória egyik legjobbja, mégsem szeretnék semmit sem elkapkodni. Úgy tervezem, folyamatosan, lépésről lépésre építem majd fel az évet.”

Kommentek

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.