Európai milliárdosok, eljött a ti időtök!

Jól indul a március a hipergazdagoknak

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.03.01. 08.00

Eredetileg csak a közel-keleti piacokon forgalmazta exkluzív luxuslimuzinját az Aston Martin, mostantól azonban akár az Európából is fogadnak megrendeléseket. Hurrá!

Hirtelen kisütött a nap Nagy-Britannia kastélyai, Európa bankjai, Dél-Afrika gyémántbányái felett: mindazon milliárdosok, akik eddig álmatlanul hánykolódtak hiányérzetükben, máris nyúlhatnak csekkfüzetük után, hogy megrendeljék az Aston Martin kívánatos szuperszedánját, a Lagonda Tarafot, amelyet eredetileg csak az arab térségben forgalmazott a márka.
A Rolls-Royce egykori, mára idejét múlt marketing megközelítését alkalmazva az Aston Martin nem árul el érdemi műszaki információkat az 1976-os, legendás Lagonda előtt tisztelgő autóról. Annyit lehet tudni, hogy az autó számos pontján alkalmaztak szénszálas paneleket, hogy a gyár hagyományai szerint kézzel szerelik össze abban az üzemben, ahol egykor a One-77 szupersportkocsi készült, és hogy hosszú orrában a márka hatliteres, V12-es blokkja surrog.
Megvan persze a hivatalos magyarázata a titokzatoskodásnak: a gyár azt mondja, minden megrendelést egyediként kezelnek, az autókat minden szempontból az ügyfél igényei szerint építik össze, éppen ezért sem értelme nem volna beszélni a részletekről, sem etikusnak nem tartanák kitálalni azokat.
Ezzel a logikával persze nem értünk egyet, a Rolls-Royce például újra és újra elmeséli, milyen csodákat épített az emberiség krémje számára, anélkül, hogy bárki pert indítana ellenük a személyiségi jogaik megsértése miatt, de kik vagyunk mi, hogy szembeszálljunk az Aston Martinnal? 
Mivel azonban mégis csak elvi kérdésről van szó, kijelentjük, hogy addig juszt sem rendeljük meg az autót, amíg az idén 109 éves márka meg nem gondolja magát, és nyilvánosságra nem hoz néhány műszaki részletet az autóról. Lássuk, melyikünk bírja tovább!
Nagyon sokáig egyébként nem kell visszatartanunk magunkat, hiszen a piac kiterjesztése nem jelenti a tervezett darabszám növelését: az autóból továbbra is csak kétszáz darabot fognak gyártani. A gyár egyébként arra számít, joggal, hogy ezzel a lépéssel többé-kevésbé el is fogy az egész kontingens. Mi azonban akkor is tartjuk magunkat az elhatározásunkhoz, mert van gerincünk.
A dél-afrikai és nagy-britanniai értékesítés kezdete egyébként külön érdekes a gyártás szempontjából, hiszen az autót újra kellett tervezni jobbkormányos kivitelben. Mondjuk mi úgysem veszünk sem ilyet, sem olyat. 

Kommentek

Megépítette, amit a BMW nem mert

A tökéletes családi autót építette meg magának, amihez fogott egy BMW 540i Touringot és mindent belepréselt az M5-ösből. Megszületett a 400 lóerős kombi, aminek apa örülhet a legjobban.

Első helytől lökték el Micheliszt

A harmadik körben már az első helyért küzdött Michelisz Norbert a WTCC monzai futamán, Bennani azonban ráhúzta az autót, így mindketten feladták a versenyt.

Ezt a BMW reklámot betiltották Angliában

Az angolok szerint veszélyes közúti huligánkodásra buzdít a BMW plakátja, ezért gyorsan be is tiltották.

Ismét csökkent az üzemanyagok ára

A benzin literenkénti árát 4 forinttal, a gázolajét pedig 3 forinttal csökkentette a Mol.

Fényképezz lyukkal!

Lehet-e fóliába szúrt lyukkal és egy dobozzal fényképezni? Kipróbáltuk

F1: Hamilton ezen a hétvégén csak statisztált

Lewis Hamilton a tavalyi bakui szerepléséhez hasonlította idei szocsi teljesítményét, a Mercedes angolja a 4. helynek is örülhetett az Orosz Nagydíj végén.

F1: Alonso szeretne legalább a rajtig jutni

Továbbra is vergődik a McLaren-Honda, az Orosz Nagydíjon a Fernando Alonso alatt már a futam előtt megállt az autó.

F1: A kocsmából gratuláltak Bottasnak

A kétszeres világbajnok Mika Häkkinen egy kocsmából küldött üzenetet immár futamgyőztes honfitársának, Valtteri Bottasnak.

F1: Vettel a középső ujjával üzent Massának – videó

Sebastian Vettelnek a legkevésbé sem tetszett, hogy az utolsó körön Felipe Massa feltartása miatt nem volt lehetősége, hogy megpróbálkozzon a végül az első helyen beérő Valtteri Bottas megelőzésével.

F1: A Ferrari-főnök nem volt csalódott, csak pisilnie kellett

Vicces közjáték zajlott a brit Sky Sports riportere és a Ferrari csapatfőnöke között az Orosz Nagydíj leintése után.

Bottas: Elképesztő érzés az első Forma-1-es győzelem!

Valtteri Bottas lett a nap versenyzője, miután megszerezte élete első F1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. Mögötte Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen állhatott a dobogóra. Futam utáni interjúk Szocsiból.

F1: Szocsiban Bottas a nagyok közé került

A mercedeses Valtteri Bottas óriási rajt után magabiztos vezetéssel szerezte meg első Forma-1-es futamgyőzelmét az Orosz Nagydíjon. A Ferrarinak be kellett érnie a 2-3. hellyel Szocsiban.

Spéci pótkocsikat vásárol a Waberer’s

100 darab spéci pótkocsival bővíti flottáját az egyik legnagyobb magyar fuvarozótársaság, a Waberer’s.

F1: Bottas nyerte az Orosz Nagydíjat

Behúzza Sebastian Vettel az idei harmadik futamgyőzelmét? Nyerhet Kimi Räikkönen? Mire lesz képes Lewis Hamilton a 4. helyről rajtolva? Élő szöveges közvetítés a Forma-1-es Orosz Nagydíjról.

F1: Mégsem lesz éjszakai futam Szocsiban

Az Orosz Nagydíj szervezői meggondolták magukat, Szocsiban nem szeretnének villanyfényes Forma-1-es versenyt.

Meglépett az autóval a kisfiú, kecskét is vitt magával

Ennek a fiúnak az apja szerint a vezetést nem lehet elég korán elkezdeni. A csomagtartóban utazó kecske ennek tükrében már nem is olyan meglepő.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.