Bár nem közvetlen utódja, jobb híján mégis csak az SLS AMG vérvonalát folytató kupéként kell tekintetünk az AMG GT-re. Ennek megfelelően járt el a gyári versenycsapat fejlesztő stábja is, amikor az újoncból faragták ki a márka soron következő versenyautóját.
Mivel nem babra megy a játék, a Mercedes nem játssza ki ütőkártyáit, így konkrétumot igen keveset árulnak el az autóról.
Annyi bizonyos, hogy a hátsó tengellyel egybeépített, hatfokozatú szekvenciális váltóba nem az AMG GT négyliteres V8-asának felpiszkált változata hajt bele, hanem az eddigi SLS AMG GT3 versenyautóból átemelt 6,3 literes V8-as.
Azt nem tudni, hogy milyen technológiákat örökítették még át az idén pontosan négy éve versenyző, mindössze 25 példányban megépített elődből, amelyet nettó harmadmillió euróért, azaz szerény 100 millió forintért kínáltak a vevőknek. Plusz adók. 
Az AMG GT áráról egyelőre nincs információ. Az elől és hátul egyaránt alumínium építésű, kettős keresztlengőkaros futóműre támaszkodó AMG GT3 első példányait 2015 végén szállítják ki az ügyfeleknek, így nekik vélhetően már van elképzelésük a költségekről.
A Mercedes-AMG GT3 matt fényezése, sirályszárnyas SL-t idéző hűtőmaszkja, széles karosszériája és hatalmas hátsó aerodinamikai elemei (a légterelő és a diffúzor) felettébb látványos jószággá teszi. A dögös idomok alatt alumínium térváz feszül, ezen belül szénszálas utascella óvja a sérülésektől a vezetőt. A bukókeret nagy szakítószilárdságú acélból készült, a legtöbb karosszériaidom (a motorburkolat, az első kerékdob, a légterelők, az oldalfalak, a csomagtérfedél, a hátsó szárny, a diffúzor) karbon kompozit anyagból van.