Megújult a Bentley kupécsaládja

Kívül-belül frissebb lett

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.18. 10.00

Részleteiben átdolgozott külső és belső stílusjegyekkel, valamint erősebb W12-es motorral érkezik nyáron a Continental GT.

Az első kerékíven elhelyezett, először a Bentley Bentayga szuperterepjáró beharangozójában látott, krómozott B alakú szellőzőnyílás csak egy abból a számtalan vizuális módosításból, amelynek alávetették a Continental GT családot.
A modell új lökhárítókat kapott, elöl kisebb a hűtőmaszk, erőteljesebbek viszont a kerékívek, ami még agresszívabb megjelenést kölcsönöz a hatalmas kupénak. Az eddig csak a GT Speed modellen látott, krómozott típusjelzés mostantól a V8 és W12 modellek kerékívein is megjelenik.
Hátul erőteljesebben megformált, áramvonalasabb kilépő élű csomagtérfedéllel találkozunk. A lökhárítót átformálták és szélesebb lett, teljes szélességében krómsáv díszíti. A sportos kivitelek – a GT V8 S és a GT Speed – egyedi diffúzort kaptak. Mindemellett új kerekek jelentek meg a kínálatban, 20 és 21 colos méretben, a színválasztékot három új árnyalat (Marlin-kék, Camel-aranysárga és Jetstream-világoskék) gazdagítja.
A beltérben szintén átfogó a változás. Kiviteltől függően más, de minden esetben új az üléskárpitozás. Megújultak a kezelőszervek, opcióként ergonomikus sportkormány is rendelhető, mart váltófülekkel. A műszerfali króm- és fémdíszítéseket átdolgozták, fiatalosabb, modernebb a műszeregység, a belső világítást LED-ekre bízták. A középkonzolon új a váltókar fekete szoknyája, a V8-as modellekben hátul rejtett rekesz szolgál az elektronikus berendezések töltésére.
Az opciós felszerelések sorában ultrapuha félanilinos bőrkárpitozás, kétféle új bőrszín, valamint kiviteltől függően Alcantara tetőkárpit is szerepel – összesen egyébként 17 belső színvilágból választhat a kedves vevő. Új szolgáltatás a fedélzeti wifi.
A V8-as variánsok teljesítménye nem változott (GT V8 507 LE; GT V8 S 528 LE) a 6,0 literes W12 ellenben az eddigi 575 helyett 590 lóerőt teljesít, a forgatónyomaték 700-ról 720 Nm-re nőtt. Ezzel egy időben 5 százalékkal csökkent az üzemanyag-fogyasztás (14,5 helyett 14,1 liter), ami elsősorban a szelektív hengerlekapcsolásnak köszönhető: részterhelésen csak hat henger kap üzemanyagot. Ugyanez a blokk a tavaly megújult GT Speed fedélzetén változatlanul 635 lóerős.
A megújult Continental modellek nyártól vásárolhatók meg.

Kommentek

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.