Megújult a Bentley kupécsaládja

Kívül-belül frissebb lett

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.18. 10.00

Részleteiben átdolgozott külső és belső stílusjegyekkel, valamint erősebb W12-es motorral érkezik nyáron a Continental GT.

Az első kerékíven elhelyezett, először a Bentley Bentayga szuperterepjáró beharangozójában látott, krómozott B alakú szellőzőnyílás csak egy abból a számtalan vizuális módosításból, amelynek alávetették a Continental GT családot.
A modell új lökhárítókat kapott, elöl kisebb a hűtőmaszk, erőteljesebbek viszont a kerékívek, ami még agresszívabb megjelenést kölcsönöz a hatalmas kupénak. Az eddig csak a GT Speed modellen látott, krómozott típusjelzés mostantól a V8 és W12 modellek kerékívein is megjelenik.
Hátul erőteljesebben megformált, áramvonalasabb kilépő élű csomagtérfedéllel találkozunk. A lökhárítót átformálták és szélesebb lett, teljes szélességében krómsáv díszíti. A sportos kivitelek – a GT V8 S és a GT Speed – egyedi diffúzort kaptak. Mindemellett új kerekek jelentek meg a kínálatban, 20 és 21 colos méretben, a színválasztékot három új árnyalat (Marlin-kék, Camel-aranysárga és Jetstream-világoskék) gazdagítja.
A beltérben szintén átfogó a változás. Kiviteltől függően más, de minden esetben új az üléskárpitozás. Megújultak a kezelőszervek, opcióként ergonomikus sportkormány is rendelhető, mart váltófülekkel. A műszerfali króm- és fémdíszítéseket átdolgozták, fiatalosabb, modernebb a műszeregység, a belső világítást LED-ekre bízták. A középkonzolon új a váltókar fekete szoknyája, a V8-as modellekben hátul rejtett rekesz szolgál az elektronikus berendezések töltésére.
Az opciós felszerelések sorában ultrapuha félanilinos bőrkárpitozás, kétféle új bőrszín, valamint kiviteltől függően Alcantara tetőkárpit is szerepel – összesen egyébként 17 belső színvilágból választhat a kedves vevő. Új szolgáltatás a fedélzeti wifi.
A V8-as variánsok teljesítménye nem változott (GT V8 507 LE; GT V8 S 528 LE) a 6,0 literes W12 ellenben az eddigi 575 helyett 590 lóerőt teljesít, a forgatónyomaték 700-ról 720 Nm-re nőtt. Ezzel egy időben 5 százalékkal csökkent az üzemanyag-fogyasztás (14,5 helyett 14,1 liter), ami elsősorban a szelektív hengerlekapcsolásnak köszönhető: részterhelésen csak hat henger kap üzemanyagot. Ugyanez a blokk a tavaly megújult GT Speed fedélzetén változatlanul 635 lóerős.
A megújult Continental modellek nyártól vásárolhatók meg.

Kommentek

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.