2015-ben kívül-belül megújul a DS 5. Csak így, simán, DS 5! Ugyanis immár nem Citroën márkanév alatt árulják az autót, hanem az önálló DS család tagjaként.  

A DS 2014. június 1. óta működik önálló márkaként, de a DS5-tel kezdik el névben a Citroëntől való eltávolodást. Nevét az 1955-ben bemutatkozott Citroën DS modelltől kölcsönözték. A DS ma öt modell kínál: a DS 3, a DS 3 Cabrio, a DS 4 és a DS 5 mellett Kínában mutatkozott be a DS 5LS és a DS 6.

A DS modelljeit Európában önálló DS Store-ok, vagy – a szalonon belül berendezett külön DS-zónákban – a Citroën márkakereskedői értékesítik, Kínában saját márkakereskedői hálózata működik. A DS 2010 óta már több mint félmillió új gépkocsit értékesített.

A felújított DS 5 a korábbiakhoz képest új hűtőmaszkot és xenonos LED-fényszórókat kapott, a kocsi orráról eltűnt a Citroën-jel, helyette DS-logó látható. Belül az új érintőképernyő tűnik fel elsőként, amelyen  a navigációtól a zenelejátszóig az autó valamennyi fontos berendezése vezérelhető, képes a mobiltelefon képernyőjét letükrözni. Az új eszközzel műszerfal ergonómiája is javult, mert 12 gombbal kevesebbre van szükség.

DS 5 ötféle motorral, 165-210 LE teljesítménnyel (240-400 Nm nyomaték) készül, mindegyik megfelel az Euro6-os emissziós normának.   A csúcsmodell a 4×4-es hajtást megvalósító dízel-hibrid. A kínálat 2015 végén egy 210 lóerős, hatfokozatú manuális váltóval és Stop & Start rendszerrel szerelt benzinmotorral bővül. Az új DS 5-ben is megjelenik a megújult Peugeot 508-ban már bevetett új hatfokozatú automata sebességváltó is.

Az új DS 5 a 2015-ös Genfi Autószalonon tartja hivatalos premierjét; forgalmazása ez év júniusában kezdődik.