Félkarú sofőr okozott halálos balesetet

Kilencszer vették el a jogosítványát

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.14. 06.00

Egy hajléktalan szállón lakott, és többszörösen alkalmatlan volt a vezetésre az a férfi, aki bérsofőrként halálos balesetet okozott New Yorkban.

Megdöbbentő dolgok derültek ki arról a limuzinsofőrről, aki szerdán súlyos balesetet okozott, amelyben elhunyt utasa, Észak-Amerika egyik legismertebb híradósa, Bob Simon.
Mostanra kiderült, hogy a 44 éves afgán bevándorlónak közelébe sem lett volna szabad mennie az autónak: miután tíz évvel ezelőtt egy balul sikerült öngyilkossági kísérletben teljesen lebénult az egyik karja, fél kézzel vezetett. Emiatt több vendége is panaszkodott, ezért kirúgták, ám a limuzinszolgálatot, ahol dolgozott, eladták, az új vezetés pedig ismét felvette őt. Hogy miért, nem tudni, hiszen a cégnél mindenki tudta, hogy munkaidőn kívül hajléktalan barátait fuvarozta a kocsival – ő maga is egy hajléktalan szállón lakott.
A férfi hivatásos sofőrként még nem került bajba, magánautósként azonban összesen kilencszer vonták be a jogosítványát, jelenleg két eljárás folyik ellene gyorshajtás, illetve piros lámpán való áthajtás miatt. 
A végzetes baleset előtt a limuzin oldalával nekikoccant egy Mercedesnek egy New York-i gyorsforgalmi úton, majd “szinte kilőtt”, emlékezett vissza a Mercedes vezetője, aki karcolások nélkül megúszta a kalandot. A rendőrség azt gyanítja, a fék helyett a gázpedálra léphetett az inkompetens sofőr: a limuzin hatalmas sebességgel csapódott neki azt útpályákat elválasztó fém bólyáknak. A hátsó ülésen utazó híradós nem volt bekötve, súlyos belső sérüléseket szenvedett, és eltört a nyaka.
Egy meg nem nevezett forrás szerint Bob Simon sérülései “majdnem olyan súlyosak voltak, mintha metró elé esett volna.”


Robert David “Bob” Simon (1941 – 2015) az USA egyik legismertebb híradósa volt. Az amerikai csapatok vietnami kivonulásától kezdve a Tienanmen téri diáktüntetésig minden jelentős nemzetközi konfliktusnál jelen volt, munkássága során nem kevesebb mint 67 országból tudósította a nézőket. Az első öbölháborúban iraki fogságba esett. 47 éves pályafutása során több mint negyven szakmai díjat kapott.


Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.