Így szól a világ legdrágább kipufogórendszere

Veyron upgrade

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.13. 13.00

Teljes egészében titánból készült kipufogórendszert mutattak be a Bugatti Grand Sport Vitesse modellhez.

Konkrétumok nélkül szárnyaszegett madár csupán egy ilyen hír, de a mellékelt videó kedvéért mégis megírjuk: a Quicksilver nevű brit kipufogó-specialista pillekönnyű és méregdrága titánból készített komplett kipufogórendszert a világ leggyorsabb kabriójához, az 1200 lóerős Bugatti Grand Sport Vitesse-hez. 
A tizenhat hengerből kikígyózó leömlőkben induló rendszer alighanem eléggé terebélyes ahhoz, hogy érdemes legyen tömeget spórolni rajta, ám sajnos nem csak az árát, de a súlyát sem adták meg a titán kipufogónak – a kettő egyébként egymásból könnyen kiszámítható volna.
Sajnos azt sem lehet tudni, hogy az 1200 lóerős teljesítmény, az 1500 Nm-es gyári nyomaték hogyan változott a műtét nyomán, így fel kell tételeznünk, hogy a titánba pöfögő Veyron továbbra is 410 km/órával képes száguldani, és 2,6 másodperc alatt gyorsul százra.
Valójában egyetlen konkrétum van: az alábbi video-, illetve hangfelvétel, ez viszont minden pénzt megér. Csak tudnánk, mennyi az a minden.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.