135 milliárdért épít új gyárat a Suzuki

Évi negyedmillió jármű

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.13. 15.15

2017 derekán áll munkába az az új gyártóüzem, amelyet Indiában épít a Suzuki. A beruházás nemzetközi piacokra termel.


60 milliárd japán jen, azaz mintegy 135 milliárd forint értékű beruházást képvisel az a vadonatúj gyártóüzem, amelyet az indiai Gujaratban épít a Suzuki. A mai alapkőletételen részt vett a tartomány miniszterelnöke, Anandiben Patel, az állami kormányzat képviselői, Takeshi Yagi japán nagykövet, valamint Szuzuki Oszamu, a cég elnök-vezérigazgatója.
Az évente 250 000 darabos maximális gyártókapacitásra kalibrált üzembe ultramodern gépsorokat telepítenek, a gyár a Suzuki tájékoztatása szerint “új korszakot nyit a Maruti Suzuki életében.” Az évi negyedmillió autót kizárólag a Maruti Suzuki forgalmazza majd, ám nem csak Indián belül.
A 2017 derekától termelő gyár tovább erősítheti a Suzuki pozícióját a dél-kelet ázsiai térségben. Indiában tavaly 1 050 000 autót adott el a Suzuki, ezzel a piac 39,1 százalékát tudhatja magáénak a márka.
 

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.