Itt a BMW hétszemélyes egyterűje

BMW 2 Gran Tourer

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.11. 16.00

Tavaly öt üléssel mutatkozott be, most pedig megérkezett az Active Tourer három üléssoros verziója, a Gran Tourer.

12,5 centiméterrel hosszabb (4,56 méter), 53 mm-rel magasabb (1,61 m) és ugyanolyan széles (1,8 m): a Gran Tourer az Active Tourer jól táplált, felhízlalt fivére, kettő helyett három üléssorral.
Itt a BMW hétszemélyes egyterűje 1
Ezzel gyakorlatilag el is mondtunk minden lényegeset a modellről – illetve mégsem, hiszen a harmadik üléssor opciós, alaphelyzetben csak a 468-ról 645 literesre növelt (a második üléssort előre csúsztatva 805 literes) csomagtartónak örülhetünk. A padlóba hajtható leghátsó ülésekkel is tisztességes, 560 literes a csomagtartó – a különbség annak a 100 literes, padló alatti tárolótálcának köszönhető, amely értelemszerűen hiányzik a hétszemélyes kivitelből. Ha heten utaznak az autóban, akkor persze minimális a csomagtér – a BMW nem is tartotta fontosnak megmondani, hogy mekkora. 
Itt a BMW hétszemélyes egyterűje 2
Mind az öt hátsó ülésen elhelyezhető szabványos gyermekülés, így értelmet nyer a harmadik sor. A nagycsaládok (legalábbis a németül beszélők) nem csak ezért fogják szeretni az autót: integrálható ugyanis a fedélzeti multimédiás rendszerrel a MyKidio alkalmazás, amelyen gyerekfilmeket, hangjátékokat, hangoskönyveket tölthetnek le a felhasználók, és futtathatják azokat a fedélzeti rendszerhez wifin csatlakozó tableteken.
Itt a BMW hétszemélyes egyterűje 3
A funkció ráadásul a vezetőülésből vezérelhető és ellenőrizhető, így a felnőttek nyomon követhetik, hogy hány perc van még hátra a meséből, illetve az iDrive kontrollerrel is vezérelhetik a lejátszást. A nagyobb gyerekek a rájuk optimalizált fedélzeti számítógép kijelzőnek örülhetnek, amin láthatják, mennyivel tolja apa az autópályán.
Hogy mennyivel, az a választott motoron is múlik. A háromhengeres 218i és a négyhengeres 220i (136 és 192 LE) mellett egy háromhengeres (216d, 116 LE), valamint két négyhengeres dízel (218d/150 LE és 220d xDrive/190 LE) áll rendelkezésre. A nagy dízelmotor alapértelmezésben kapja meg a többi motorhoz rendelhető, nyolcfokozatú automata váltót.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.