Két brutális újdonság a Koenigseggtől

Agera RS és egy vadonatúj modell

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.07. 09.00

A svéd szupersportkocsi-gyártó egy új modellváltozattal és egy vadonatúj típussal készül meglepni a világot. Egyik erősebb lesz, mint a másik.

Amióta bemutatták a One:1 megasportkocsit (képeinken), amelynek minden egyes kilogrammját egy lóerő mozgatja, lehet sejteni, hogy a Koenigsegg nem a meglévő csúcsok meghódítására törekszik, hanem új kihívásokat keres magának. Éppen ezért különösen izgalmas, hogy a cég két új modellt is beharangozott: mindkettő március elején, a Genfi Autószalonon fog bemutatkozni.
Az egyik az Agera RS, az Agera R még sportosabb fivére. A részletek nem ismertek, de az elnevezés alapján joggal következtetünk arra, hogy az autó számottevően erősebb és gyorsabb lesz, mint az 1115 lóerős, 1200 Nm nyomatékú 5.0 V8 turbómotorral szerelt Agera R, amely 2,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége pedig 390 km/óra.
Bármilyen lenyűgöző lehet, az Agera RS csak másodhegedűst fog játszani Genfben. Érkezik ugyanis egy vadonatúj modell, a Regera, amely a pletykák szerint legalább a One:1-hoz hasonló teljesítmény/tömeg aránnyal fog bírni. A One:1 voltaképpen egy végletekig tuningolt Agera, amely 1340 lóerővel küzd ugyanennyi kilogramm ellen, és amely 20 másodperc alatt gyorsul 400 km/óra sebességre.

Kommentek

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.