Pazarul tartja az értékét a Dacia!

Prémium márkák közé keveredett

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.02.03. 16.00

Aki azt hitte, a francia-román olcsó autó semmit nem ér majd pár éves korában, most nagyot nézhet: a legutóbbi piaci felmérés szerint dobogósok az értéktartási listán.

A német piac harmadik legjobb értéktartású modelljének bizonyult a Dacia az Eurotax Schwacke legújabb elemzésében. A szakértők szerint ennek leginkább egy oka van: Németországban nem adnak további kedvezményeket a márka eleve kedvező áraiból, így a különböző modellek névértékükön találnak gazdára.
Az értéktartás és az akciózás közötti relációt általános érvényűnek mondja az Eurotax: a kedvezményekkel operáló márkák termékeitől a használtautó-piacon is elvárják az olcsóságot a vásárlók.
A listán egyébként illusztris környezetbe csöppent a Dacia: az első két helyen a Porsche és a Range Rover, mögötte a Jeep és a Mini szerepelt. A top tízben benne van még az Audi, a BMW, a Škoda, a Suzuki és a Subaru is. A Dacia anyavállalata, a Renault egyébként csak a 26. helyet csípte meg. 
A felmérésben a 36 hónapos, 60 000 kilométer futásteljesítményű modelleket vizsgáltak. Összesen harminc márka szerepelt az elemzésben: azok, amelyek 2012-ben legalább 0,2 százalékos piaci részesedéssel rendelkeztek Németországban, azaz legalább 6000 autót adtak el.

Kommentek

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.