Fizetős lesz a teljes M0-s

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.01.29. 12.50

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára szerint csak átmeneti helyzet, hogy egymást váltják a fizetős és ingyenes szakaszok az M0-son.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára szerint csak átmeneti helyzet, hogy egymást váltják a fizetős és ingyenes szakaszok az M0-son. Vagyis: az egész körgyűrű fizetős lesz.

Készül a fizetős úthálózat kiterjesztésére az autópálya-kezelő. December 31-én figyelmeztető üzenetekkel találkozhattak az autósok az eddig ingyenes szakaszokon


Fónagy János az ATV Egyenes Beszéd című műsorában beszélt a távlati tervekről. Az egész M0-s fizetőssé tételét azzal indokolta, hogy klasszikus értelemben nem elkerülőről, hanem gyorsforgalmi útról van szó.

Fónagy szerint jelenleg azért nem lehet több szakaszt fizetőssé tenni, mert az uniós támogatások egyik feltétele volt a díjmentesség. Az államtitkár szerint egyébként nem terelődik át a forgalom a környező utakra, igaz, a pontos forgalmi adatokat legközelebb márciusban lehet megismerni.

Fónagy azt mondta, azért lesz több szakasz is fizetős, mert hamarosan lejár az uniós határidő. A következő egy-három évben három szakasz válik fizetőssé.

Kommentek

  • attikukaca

    Tehát az M0-s nem elkerülő-bár eddig mindenki annak hívta-hanem gyorsforgalmi és ez már ok, hogy fizetős legyen.Nem inkább még többet akartok lopni fónagy?

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.