Gyengén muzsikál a legkisebb Ford SUV

Idő előtti ráncfelvarrás

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.01.21. 09.00

Módosítani kényszerül az EcoSport fizimiskáját a Ford, miután az eladások messze elmaradtak a várakozásoktól.

Bár Dél-Amerikában és Dél-Kelet Ázsiában jól fogadták a modellt, Európában az EcoSport iránti kezdeti lelkesedést nem követték érdemi eladások. A tavalyi eladási statisztikák szerint jóval kevesebb fogyott a Fiesta alapú városi szabadidőjárműből, mint a kategória éllovasaiból, ezért a Ford kénytelen feljavítani a típust.
A belső térben új, jobb minőségű anyagokat ígérnek, és a futóművet is áthangolják. A legszembetűnőbb változás mindazonáltal az autó farát érinti: eltüntetik a külső pótkereket, pontosabban mostantól csak külön megrendelésre (igaz, felár nélkül) helyezik kívülre azt. A változtatás logikus: míg terepen hasznos a kívül lévő, könnyen hozzáférhető pótkerék, városi környezetben csak nehezíti a kilátást, növeli a helyigényt.
A változtatások májusban lépnek érvénybe. Magyarországon tudomásunk szerint továbbra sem tervezi bevezetni a modell a Ford.
Képeink az eredeti EcoSport európai premierjén készültek.

Kommentek

  • v_gabe

    Az arányai is rosszak, oldalról nagyon tré a pöttöm kerék a böszme nagynak tűnő testen. Ez komoly dizájnbukta, jósolható volt az eredmény.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.