Utcai kivitelénél bő tíz százalékkal nagyobb teljesítmény mozgatja majd a P1 GTR minden egyes kilogrammját: ezt ígéri a McLaren fejlesztőcsoportja a rég várt pályaversenyautó kapcsán.
A korábban ezer lóerősre jósolt szuperhibrid versenyautó fejlesztése gőzerővel folyik, így még 2015-ben beindulhat a gyártás, és hogy azok is találkozhassanak a félelmetes masinával, akinek nem lesz szerencséjük megvásárolni azt, és a gyár személyre szabott versenyzői programjában részt véve megtanulni a benzin-elektromos forrásból származó, gyilkos nyomatékhalom kezelését, a márka március elején bemutatja a végleges változat előszériás példányát.
A tömegcsökkentés mellett pályahasználatra optimalizálják a hajtásláncot – a teljesítményugrás pontos mértéke nem ismert, azt viszont elárulták, hogy a közel-keleti hőségben éppúgy tesztelték az autót, mint Európa legjobb pályáin. A futómű és az aerodinamika sem marad változatlan, utóbbiról a vezess.hu részletesen írt fél évvel ezelőtt.