Tavasszal jön a McLaren hibrid versenyautója

Több mint 700 LE/tonna

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.01.19. 09.00

Formai előzetesét már tavaly augusztusban megtekinthettük, most pedig arra is fény derült, mikor találkozhatunk a végleges McLaren P1 GTR-rel.

Utcai kivitelénél bő tíz százalékkal nagyobb teljesítmény mozgatja majd a P1 GTR minden egyes kilogrammját: ezt ígéri a McLaren fejlesztőcsoportja a rég várt pályaversenyautó kapcsán.
A korábban ezer lóerősre jósolt szuperhibrid versenyautó fejlesztése gőzerővel folyik, így még 2015-ben beindulhat a gyártás, és hogy azok is találkozhassanak a félelmetes masinával, akinek nem lesz szerencséjük megvásárolni azt, és a gyár személyre szabott versenyzői programjában részt véve megtanulni a benzin-elektromos forrásból származó, gyilkos nyomatékhalom kezelését, a márka március elején bemutatja a végleges változat előszériás példányát.
A tömegcsökkentés mellett pályahasználatra optimalizálják a hajtásláncot – a teljesítményugrás pontos mértéke nem ismert, azt viszont elárulták, hogy a közel-keleti hőségben éppúgy tesztelték az autót, mint Európa legjobb pályáin. A futómű és az aerodinamika sem marad változatlan, utóbbiról a vezess.hu részletesen írt fél évvel ezelőtt.

Kommentek

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.