A vezess.hu tavaly decemberben már beszámolt azokról a tervekről, amelyek szerint feltöltött motorokkal váltanánk fel a jelenlegi hathengeres szívó boxereket a márka kirakatmodelljében, a 911-es szériában. 


Ez azonban csak átmeneti megoldást jelent a széndioxid-kibocsátás csökkentésére, így az évtized végével utat talál magának a szériába az a hibrid technológia, amely a Cayenne, a Panamera és a Macan, a 918 Spyder, illetve sportvonalon a 919 Hybrid révén már nem idegen a márka rajongói számára.
Minderről Wolfgang Hatz, a márka fejlesztésekért felelős főmérnöke mesélt amerikai újságíróknak a Detroiti Autószalonon tartott sajtótájékoztató keretében.
A farmotoros 911 gépházában meglehetősen kevés a hely, ezért az új modell alighanem kisebb belső égésű komponenst kapna: ilyen lehetne a Cayman / Boxster hamarosan bemutatkozó 2,5 literes, négyhengeres boxer turbómotor.
A hibrid 911 megjelenésével a Porsche visszavághatna azoknak a gyártóknak, akik benzin-elektromos technológiával törtek a legendás sportkupé babérjaira – mindenekelőtt a BMW i8-nak.
Képeinken a Porsche 911 50th Anniversary Edition limitált széria látható