336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.01.19. 10.01

Volt, hogy a Lamborghini sebessége elérte a 336 kilométer/órát. A történteket a jármű utasa mobiltelefonjával rögzítette.


“Csúnya balesetet szenvedett egy Lamborghini Huracan az M7-es autópályán Szegerdő magasságában, a jobb pályatesten Nagykanizsa irányába. Az elsődleges információk alapján a cseh rendszámú sportautó eddig tisztázatlan okból letért az útról, átszakította a szalagkorlátot és a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt”
számoltunk be 2014 szeptemberében az egzotikus, olasz sportkocsival történt balesetről.

Akkor még “tisztázatlan ok” szerepelt a cikkben, de most a rendőrség által közzétett videó végre felfedi a baleset körülményeit. Nem repülő tehenek, földönkívüli invázió, vagy egyszerű szívroham okozta a kicsúszást, hanem az, hogy a sofőr bőven 300 km/óra felett tolta a magyar pályán, vagyis kipróbálta, mire képes a 610 lóerős, V10-es motorral szerelt különlegesség. A gázpedál pedig nem mondott nemet.

Videó a balesetről:

A baleset után a sofőr kimászott a Huracanból és kimentette utasát a roncsból, amelyet követően a gépkocsi kigyulladt. Az autónak tehát búcsút inthet a 36 éves ámokfutó, és az is biztos, hogy a közeljövőben lesz jelenése a törvény színe előtt, mivel a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság a nyomozati iratokat vádemelési javaslattal megküldte a Kaposvári Járási Ügyészségnek.

Kis ország vagyunk, de sportkocsik nálunk is hullanak. Még 2007-ben történt, hogy durván 90 milliós érték lelte halálát az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszán. Az egyik áldozat egy Lamborghini Murcielago volt, melynek hátuljában egy 6,0 literes V12 motor dolgozott. A másik egy Porsche Turbo a 997-es szériából, de nem egy “szimpla”, hanem egy a TechArt tuningcég által módosított változat. A 3,6-os boxermotor 580 lóerőt tudott, amellyel a 911-es 339 km/órás tempóra képes. Részletek!

De ha Lamborghini, és baleset, akkor sokaknak még mindig Dzsudzsák Balázs neve ugrik be. Hogyan törte össze ő 2013-ban a Lamborghini Aventadort? Részletek a képre kattintva.


Kommentek

  • oszkopeter

    Konkrétan elrepült vagy inkább felrepült…

  • Iceman.

    Ismét egy észlény, aki megspórolt 10k-t egy pályanapon. Már a kormány fogáson látszik, hogy lövése sincs arról, hogyan kell vezetni!

  • ladigidy

    Tipikus dolog, amikor valakinek több a pénze, mint az agysejtje. Szerintem, aki ilyen sebességgel megy közúton, az potenciális gyilkos, és örökre ki kellene venni a forgalomból, mindannyiunk érdekében.

  • epi

    Kíváncsi lennék milyen büntetést kap ez az őrült ön- és közveszélyes. Max. anyagi kártérítést, büntetést tippelek. Kérdés, mikor vetnek véget, ennek. Aki véletlenül túllépi minimálisan a sebesség határt, több tízezres birságra számíthat. Amit ezekre a vadbarmokra kiszabnak, nevetséges, röhögve kifizetik.

  • Lovy11

    de hogy maradtak életben ekkora sebességnél?Nagyon szerencsés lehet

  • menőmanó

    Ezek szerint a hazai út minősége nem megfelelő a 300 feletti száguldáshoz, esetleg a Lambo túl finnyás?
    Pályanapon nem lehet 300 felett száguldozni és életveszélybe kergetni a többieket.
    Oda kell némi tudás is és felettébb ciki, amikor egy 250-300 lovas EVO vagy STI egy hozzáértő tulajjal lenyomja a 600 lovas Lambót. Vannak akiket ez erősen frusztrál. :)

  • menőmanó

    Bocs 350-400 lovast akartam írni. :)

  • Vorserie

    Milyen jó hogy nem vagytok kárörvendők…:D

  • cddexter

    Lovy11: Ez engem is meglep hogy élve megúszták. 300-as tempó környékén bármilyen baleset lényegében egyet jelent a halállal.

  • ACC.600

    most ezzel mi a gond?!!!
    pontosan jól fogta a kormányt, úgy ahogy kell!
    nem pedig bal kézzel 12 óránál, jobb kézzel meg túrta az orrát ahogy jópáran!

    a roncs pedig nyilvávalóan már a megolvadt és kiégett maradványok.
    ja és hogy kiszállt épségben????
    ez csak természetes, az összes hasonló gépből így szállsz ki.
    300 felett így törött össze?

    egy mitsubishi 120 km/h-s csavarnál már így néz ki.
    ja és abból fekve húznak ki, végtagok nélkül…..

  • menőmanó

    ACC.600

    Jó sok butaságot hordtál itt össze szokásodhoz híven. :)
    1. Nem jól fogja a kormányt! 10-02 óránál fogja a jó 09-03 helyett.
    Valóban nem nagy különbség. :)
    2. Egyáltalán nem természetes. Ez sok mindentől függ. Itt a szalagkorlát meghúzása a csúszás és sodródás az árokban kellően lelassította.
    3. Te már csak tudod, hiszen több ilyen balesetet láttál. :)

  • ACC.600

    gondolom mikor te mész 300 felett a toyotával nem történhet ilyesmi, mert leszorítja az autót az utánfutón lévő 3 mázsa csirketáp….

  • menőmanó

    ACC.600

    Ismét tévedsz. Nem csirketáp hanem cement és nem 300kg hanem 1000, hogy ne tudjam átlépni a 350-et, mert ott a magyar autópálya már valóban életveszélyes. :)

  • sforisek

    Az auto ott volt, es alkalmas a 300 feletti sebessegre. Ami hianyzott az a sofor aki nem volt alkalmas a 300 feletti sebessegre. Lasd Dzsudzsák.

  • dokipapa

    A felvétel ugrálásából látni, hogy milyen rossz az M7-es……

  • Iceman.

    ACC.600: Rossz helyen is fogja és rosszul is fogja a kormányt. Lényegesen feljebb, mint kéne egy háromküllős sportkormányt és teljesen átölelve a karimát a hüvelykujjával lehetetlenné téve vele a gyors nagy kitérésű ellenkormányzást. Nem mintha sok jelentősége lenne ennek, akkor sem hiszem, hogy pár versenyzőn kívül bárki is megfogna egy 320-nál keresztben elpattanó lambót.

  • Iceman.

    sforisek: Az autó alkalmas volt rá. A pilóta és az út nem… Borítékolható következmény: egy hatalmas baleset.

  • Iceman.

    dokipapa: Mert aztán olyan qrva jó mérce egy háromszázzal haladó 3cm-es rugóúttal bíró kőkemény sportkocsiból készített kézikamerás felvételről megítélni az út minőségét… Semmi gond nincs az M7-tel, az M1 kifelé budapest környékén sokkal szarabb. Egyébként a majdnem teljesen új M0-án is van olyan hupli, hogy beszarás, csakhogy ami megengedett 110-zel még csak egy lágy hullám 250-nél már lekoppintja a kocsi hasát az útra…

  • pernye

    Ugye most nem volna szabad csúnya dolgokat írni. Akkor csak annyit, hogy teljesen mindegy, hogy az autó, vagy a sofőr, vagy az út mire alkalmas, autópályán a megengedett sebesség 130 km/h. Mások testi épségét súlyosan veszélyeztető magatartás, amit ez az “ember” művel. Örülök, hogy porig égett a kocsija (igen, kárörvendő vagyok), de őszintén annak is, hogy élve megúszták (még egy “ilyennek” is joga van életben maradni). De őszintén remélem azt is, hogy a biztosító semmit nem fizet, a jogsi ugrik, és kap majd néhány évet, mely során elveszíti a szüzességét. Végül is, ha kellőképpen “csúszik az út”, lehet, hogy felér majd neki az élmény egy 300 feletti száguldással…

  • Shaperd67

    Tud valaki valamit? Volt már tárgyalása ennek a dagadt idiótának?

A villanyautósok között is vannak ám tahók

Heteken át vesztegelt a gyorstöltőre kötve egy Tesla Model S. Ez nem tesz jót a technikának, amúgy meg udvariatlanság.

Az év pancser parkolását fotózták a Balatonnál

Most komolyan?! Ahhoz, hogy ez így sikerüljön, ahhoz bizony komoly tehetség kell. Gratulálunk, szép volt.

Vettel: A halál mellett nem szólhat érv

Sebastian Vettel egyszerűen nem érti, hogyan utasíthatja el bármelyik pilóta a felvédő glória bevezetését.

F1: Ökölharc a hockenheimi pályán – videó

Ha kiütöd a címvédőt, a címvédő is megpróbál kiütni…

Razziáznak a rendőrök

A hét eleje óta az európai rendőri szervek és a magyar hatóságok is fokozott közúti ellenőrzést tartanak.

F1: “Hamilton rossz példát mutat!”

A haasos Esteban Gutierrez szerint a Magyar Nagydíjon a középső ujjával üzenő Lewis Hamilton duplán is rosszul járt el, amikor így mutatta ki elégedetlenségét. Pedig nem ő az első, nagyon nem.

Csúnyán átverte a rendőröket egy motoros

Kilométereken keresztül üldözték, aztán úgy lépett meg, hogy a rendőröknek esélyük nem volt. De hol maradt az erősítés?

Összkerékkel felnőttebb a Mini Clubman

A látványosan meghízott a Mini trendi prémium kompaktja, ráadásul a Clubman már összkerékhajtással is elérhető.

F1: Ezért távozott a Ferrari-főnök?

Német sajtóértesülés szerint a távozó technikai igazgató, James Allison a Ferrari elnökével, Sergio Marchionnével különbözött össze.

F1: Családi verekedés Verstappenéknél

Holland híradások szerint a Red Bull-os Max Verstappen apja, Jos összeverte a saját édesapját, Fransot. Feljelentés is született, de a papa később visszavonta.

F1: A McLarené a harmadik legjobb kasztni?

A McLaren versenyigazgatója szerint a kasztni terén már beérték a Ferrarit, és ha a Honda jól halad a motorfejlesztéssel, 2017-ben már az élen küzdhetnek.

Ez az orosz gép, akár az Unimog kihívója is lehetne

A Silant-ról nem sokat lehetett hallani idehaza. Holott képes lenne megtörni az Unimog hegemóniáját.