336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.01.19. 10.30

Volt, hogy a Lamborghini sebessége elérte a 336 kilométer/órát. A történteket a jármű utasa mobiltelefonjával rögzítette.

336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini 1
“Csúnya balesetet szenvedett egy Lamborghini Huracan az M7-es autópályán Szegerdő magasságában, a jobb pályatesten Nagykanizsa irányába. Az elsődleges információk alapján a cseh rendszámú sportautó eddig tisztázatlan okból letért az útról, átszakította a szalagkorlátot és a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt”
számoltunk be 2014 szeptemberében az egzotikus, olasz sportkocsival történt balesetről.

Akkor még “tisztázatlan ok” szerepelt a cikkben, de most a rendőrség által közzétett videó végre felfedi a baleset körülményeit. Nem repülő tehenek, földönkívüli invázió, vagy egyszerű szívroham okozta a kicsúszást, hanem az, hogy a sofőr bőven 300 km/óra felett tolta a magyar pályán, vagyis kipróbálta, mire képes a 610 lóerős, V10-es motorral szerelt különlegesség. A gázpedál pedig nem mondott nemet.

Videó a balesetről:

A baleset után a sofőr kimászott a Huracanból és kimentette utasát a roncsból, amelyet követően a gépkocsi kigyulladt. Az autónak tehát búcsút inthet a 36 éves ámokfutó, és az is biztos, hogy a közeljövőben lesz jelenése a törvény színe előtt, mivel a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság a nyomozati iratokat vádemelési javaslattal megküldte a Kaposvári Járási Ügyészségnek.

Kis ország vagyunk, de sportkocsik nálunk is hullanak. Még 2007-ben történt, hogy durván 90 milliós érték lelte halálát az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszán. Az egyik áldozat egy Lamborghini Murcielago volt, melynek hátuljában egy 6,0 literes V12 motor dolgozott. A másik egy Porsche Turbo a 997-es szériából, de nem egy “szimpla”, hanem egy a TechArt tuningcég által módosított változat. A 3,6-os boxermotor 580 lóerőt tudott, amellyel a 911-es 339 km/órás tempóra képes. Részletek!

De ha Lamborghini, és baleset, akkor sokaknak még mindig Dzsudzsák Balázs neve ugrik be. Hogyan törte össze ő 2013-ban a Lamborghini Aventadort? Részletek a képre kattintva.

336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini 2

Kommentek

  • oszkopeter

    Konkrétan elrepült vagy inkább felrepült…

  • Iceman.

    Ismét egy észlény, aki megspórolt 10k-t egy pályanapon. Már a kormány fogáson látszik, hogy lövése sincs arról, hogyan kell vezetni!

  • ladigidy

    Tipikus dolog, amikor valakinek több a pénze, mint az agysejtje. Szerintem, aki ilyen sebességgel megy közúton, az potenciális gyilkos, és örökre ki kellene venni a forgalomból, mindannyiunk érdekében.

  • epi

    Kíváncsi lennék milyen büntetést kap ez az őrült ön- és közveszélyes. Max. anyagi kártérítést, büntetést tippelek. Kérdés, mikor vetnek véget, ennek. Aki véletlenül túllépi minimálisan a sebesség határt, több tízezres birságra számíthat. Amit ezekre a vadbarmokra kiszabnak, nevetséges, röhögve kifizetik.

  • Lovy11

    de hogy maradtak életben ekkora sebességnél?Nagyon szerencsés lehet

  • menőmanó

    Ezek szerint a hazai út minősége nem megfelelő a 300 feletti száguldáshoz, esetleg a Lambo túl finnyás?
    Pályanapon nem lehet 300 felett száguldozni és életveszélybe kergetni a többieket.
    Oda kell némi tudás is és felettébb ciki, amikor egy 250-300 lovas EVO vagy STI egy hozzáértő tulajjal lenyomja a 600 lovas Lambót. Vannak akiket ez erősen frusztrál. :)

  • menőmanó

    Bocs 350-400 lovast akartam írni. :)

  • Vorserie

    Milyen jó hogy nem vagytok kárörvendők…:D

  • cddexter

    Lovy11: Ez engem is meglep hogy élve megúszták. 300-as tempó környékén bármilyen baleset lényegében egyet jelent a halállal.

  • ACC.600

    most ezzel mi a gond?!!!
    pontosan jól fogta a kormányt, úgy ahogy kell!
    nem pedig bal kézzel 12 óránál, jobb kézzel meg túrta az orrát ahogy jópáran!

    a roncs pedig nyilvávalóan már a megolvadt és kiégett maradványok.
    ja és hogy kiszállt épségben????
    ez csak természetes, az összes hasonló gépből így szállsz ki.
    300 felett így törött össze?

    egy mitsubishi 120 km/h-s csavarnál már így néz ki.
    ja és abból fekve húznak ki, végtagok nélkül…..

  • menőmanó

    ACC.600

    Jó sok butaságot hordtál itt össze szokásodhoz híven. :)
    1. Nem jól fogja a kormányt! 10-02 óránál fogja a jó 09-03 helyett.
    Valóban nem nagy különbség. :)
    2. Egyáltalán nem természetes. Ez sok mindentől függ. Itt a szalagkorlát meghúzása a csúszás és sodródás az árokban kellően lelassította.
    3. Te már csak tudod, hiszen több ilyen balesetet láttál. :)

  • ACC.600

    gondolom mikor te mész 300 felett a toyotával nem történhet ilyesmi, mert leszorítja az autót az utánfutón lévő 3 mázsa csirketáp….

  • menőmanó

    ACC.600

    Ismét tévedsz. Nem csirketáp hanem cement és nem 300kg hanem 1000, hogy ne tudjam átlépni a 350-et, mert ott a magyar autópálya már valóban életveszélyes. :)

  • sforisek

    Az auto ott volt, es alkalmas a 300 feletti sebessegre. Ami hianyzott az a sofor aki nem volt alkalmas a 300 feletti sebessegre. Lasd Dzsudzsák.

  • dokipapa

    A felvétel ugrálásából látni, hogy milyen rossz az M7-es……

  • Iceman.

    ACC.600: Rossz helyen is fogja és rosszul is fogja a kormányt. Lényegesen feljebb, mint kéne egy háromküllős sportkormányt és teljesen átölelve a karimát a hüvelykujjával lehetetlenné téve vele a gyors nagy kitérésű ellenkormányzást. Nem mintha sok jelentősége lenne ennek, akkor sem hiszem, hogy pár versenyzőn kívül bárki is megfogna egy 320-nál keresztben elpattanó lambót.

  • Iceman.

    sforisek: Az autó alkalmas volt rá. A pilóta és az út nem… Borítékolható következmény: egy hatalmas baleset.

  • Iceman.

    dokipapa: Mert aztán olyan qrva jó mérce egy háromszázzal haladó 3cm-es rugóúttal bíró kőkemény sportkocsiból készített kézikamerás felvételről megítélni az út minőségét… Semmi gond nincs az M7-tel, az M1 kifelé budapest környékén sokkal szarabb. Egyébként a majdnem teljesen új M0-án is van olyan hupli, hogy beszarás, csakhogy ami megengedett 110-zel még csak egy lágy hullám 250-nél már lekoppintja a kocsi hasát az útra…

  • pernye

    Ugye most nem volna szabad csúnya dolgokat írni. Akkor csak annyit, hogy teljesen mindegy, hogy az autó, vagy a sofőr, vagy az út mire alkalmas, autópályán a megengedett sebesség 130 km/h. Mások testi épségét súlyosan veszélyeztető magatartás, amit ez az “ember” művel. Örülök, hogy porig égett a kocsija (igen, kárörvendő vagyok), de őszintén annak is, hogy élve megúszták (még egy “ilyennek” is joga van életben maradni). De őszintén remélem azt is, hogy a biztosító semmit nem fizet, a jogsi ugrik, és kap majd néhány évet, mely során elveszíti a szüzességét. Végül is, ha kellőképpen “csúszik az út”, lehet, hogy felér majd neki az élmény egy 300 feletti száguldással…

  • Shaperd67

    Tud valaki valamit? Volt már tárgyalása ennek a dagadt idiótának?

F1: Rosbergből filmszínész lesz?

A Forma-1 váratlanul visszavonult világbajnoka csendes karácsonyt tervez, de később akár filmszínészettel is megpróbálkozna. Tucatnyi utódot is szeretne.

A nap videója: észt nem osztottak a Bentleyhez

A hölgy túlszaladt a jegyautomatán, de ez bárkivel előfordulhat, ez a kisebbik gond.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.