336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.01.19. 10.01

Volt, hogy a Lamborghini sebessége elérte a 336 kilométer/órát. A történteket a jármű utasa mobiltelefonjával rögzítette.

336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini 1
“Csúnya balesetet szenvedett egy Lamborghini Huracan az M7-es autópályán Szegerdő magasságában, a jobb pályatesten Nagykanizsa irányába. Az elsődleges információk alapján a cseh rendszámú sportautó eddig tisztázatlan okból letért az útról, átszakította a szalagkorlátot és a vízelvezető árokba borult, majd kigyulladt”
számoltunk be 2014 szeptemberében az egzotikus, olasz sportkocsival történt balesetről.

Akkor még “tisztázatlan ok” szerepelt a cikkben, de most a rendőrség által közzétett videó végre felfedi a baleset körülményeit. Nem repülő tehenek, földönkívüli invázió, vagy egyszerű szívroham okozta a kicsúszást, hanem az, hogy a sofőr bőven 300 km/óra felett tolta a magyar pályán, vagyis kipróbálta, mire képes a 610 lóerős, V10-es motorral szerelt különlegesség. A gázpedál pedig nem mondott nemet.

Videó a balesetről:

A baleset után a sofőr kimászott a Huracanból és kimentette utasát a roncsból, amelyet követően a gépkocsi kigyulladt. Az autónak tehát búcsút inthet a 36 éves ámokfutó, és az is biztos, hogy a közeljövőben lesz jelenése a törvény színe előtt, mivel a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság a nyomozati iratokat vádemelési javaslattal megküldte a Kaposvári Járási Ügyészségnek.

Kis ország vagyunk, de sportkocsik nálunk is hullanak. Még 2007-ben történt, hogy durván 90 milliós érték lelte halálát az M1-M7-es autópályák közös bevezető szakaszán. Az egyik áldozat egy Lamborghini Murcielago volt, melynek hátuljában egy 6,0 literes V12 motor dolgozott. A másik egy Porsche Turbo a 997-es szériából, de nem egy “szimpla”, hanem egy a TechArt tuningcég által módosított változat. A 3,6-os boxermotor 580 lóerőt tudott, amellyel a 911-es 339 km/órás tempóra képes. Részletek!

De ha Lamborghini, és baleset, akkor sokaknak még mindig Dzsudzsák Balázs neve ugrik be. Hogyan törte össze ő 2013-ban a Lamborghini Aventadort? Részletek a képre kattintva.

336-tal tépett az M7-esen porrá égett Lamborghini 2

Kommentek

  • oszkopeter

    Konkrétan elrepült vagy inkább felrepült…

  • Iceman.

    Ismét egy észlény, aki megspórolt 10k-t egy pályanapon. Már a kormány fogáson látszik, hogy lövése sincs arról, hogyan kell vezetni!

  • ladigidy

    Tipikus dolog, amikor valakinek több a pénze, mint az agysejtje. Szerintem, aki ilyen sebességgel megy közúton, az potenciális gyilkos, és örökre ki kellene venni a forgalomból, mindannyiunk érdekében.

  • epi

    Kíváncsi lennék milyen büntetést kap ez az őrült ön- és közveszélyes. Max. anyagi kártérítést, büntetést tippelek. Kérdés, mikor vetnek véget, ennek. Aki véletlenül túllépi minimálisan a sebesség határt, több tízezres birságra számíthat. Amit ezekre a vadbarmokra kiszabnak, nevetséges, röhögve kifizetik.

  • Lovy11

    de hogy maradtak életben ekkora sebességnél?Nagyon szerencsés lehet

  • menőmanó

    Ezek szerint a hazai út minősége nem megfelelő a 300 feletti száguldáshoz, esetleg a Lambo túl finnyás?
    Pályanapon nem lehet 300 felett száguldozni és életveszélybe kergetni a többieket.
    Oda kell némi tudás is és felettébb ciki, amikor egy 250-300 lovas EVO vagy STI egy hozzáértő tulajjal lenyomja a 600 lovas Lambót. Vannak akiket ez erősen frusztrál. :)

  • menőmanó

    Bocs 350-400 lovast akartam írni. :)

  • Vorserie

    Milyen jó hogy nem vagytok kárörvendők…:D

  • cddexter

    Lovy11: Ez engem is meglep hogy élve megúszták. 300-as tempó környékén bármilyen baleset lényegében egyet jelent a halállal.

  • ACC.600

    most ezzel mi a gond?!!!
    pontosan jól fogta a kormányt, úgy ahogy kell!
    nem pedig bal kézzel 12 óránál, jobb kézzel meg túrta az orrát ahogy jópáran!

    a roncs pedig nyilvávalóan már a megolvadt és kiégett maradványok.
    ja és hogy kiszállt épségben????
    ez csak természetes, az összes hasonló gépből így szállsz ki.
    300 felett így törött össze?

    egy mitsubishi 120 km/h-s csavarnál már így néz ki.
    ja és abból fekve húznak ki, végtagok nélkül…..

  • menőmanó

    ACC.600

    Jó sok butaságot hordtál itt össze szokásodhoz híven. :)
    1. Nem jól fogja a kormányt! 10-02 óránál fogja a jó 09-03 helyett.
    Valóban nem nagy különbség. :)
    2. Egyáltalán nem természetes. Ez sok mindentől függ. Itt a szalagkorlát meghúzása a csúszás és sodródás az árokban kellően lelassította.
    3. Te már csak tudod, hiszen több ilyen balesetet láttál. :)

  • ACC.600

    gondolom mikor te mész 300 felett a toyotával nem történhet ilyesmi, mert leszorítja az autót az utánfutón lévő 3 mázsa csirketáp….

  • menőmanó

    ACC.600

    Ismét tévedsz. Nem csirketáp hanem cement és nem 300kg hanem 1000, hogy ne tudjam átlépni a 350-et, mert ott a magyar autópálya már valóban életveszélyes. :)

  • sforisek

    Az auto ott volt, es alkalmas a 300 feletti sebessegre. Ami hianyzott az a sofor aki nem volt alkalmas a 300 feletti sebessegre. Lasd Dzsudzsák.

  • dokipapa

    A felvétel ugrálásából látni, hogy milyen rossz az M7-es……

  • Iceman.

    ACC.600: Rossz helyen is fogja és rosszul is fogja a kormányt. Lényegesen feljebb, mint kéne egy háromküllős sportkormányt és teljesen átölelve a karimát a hüvelykujjával lehetetlenné téve vele a gyors nagy kitérésű ellenkormányzást. Nem mintha sok jelentősége lenne ennek, akkor sem hiszem, hogy pár versenyzőn kívül bárki is megfogna egy 320-nál keresztben elpattanó lambót.

  • Iceman.

    sforisek: Az autó alkalmas volt rá. A pilóta és az út nem… Borítékolható következmény: egy hatalmas baleset.

  • Iceman.

    dokipapa: Mert aztán olyan qrva jó mérce egy háromszázzal haladó 3cm-es rugóúttal bíró kőkemény sportkocsiból készített kézikamerás felvételről megítélni az út minőségét… Semmi gond nincs az M7-tel, az M1 kifelé budapest környékén sokkal szarabb. Egyébként a majdnem teljesen új M0-án is van olyan hupli, hogy beszarás, csakhogy ami megengedett 110-zel még csak egy lágy hullám 250-nél már lekoppintja a kocsi hasát az útra…

  • pernye

    Ugye most nem volna szabad csúnya dolgokat írni. Akkor csak annyit, hogy teljesen mindegy, hogy az autó, vagy a sofőr, vagy az út mire alkalmas, autópályán a megengedett sebesség 130 km/h. Mások testi épségét súlyosan veszélyeztető magatartás, amit ez az “ember” művel. Örülök, hogy porig égett a kocsija (igen, kárörvendő vagyok), de őszintén annak is, hogy élve megúszták (még egy “ilyennek” is joga van életben maradni). De őszintén remélem azt is, hogy a biztosító semmit nem fizet, a jogsi ugrik, és kap majd néhány évet, mely során elveszíti a szüzességét. Végül is, ha kellőképpen “csúszik az út”, lehet, hogy felér majd neki az élmény egy 300 feletti száguldással…

  • Shaperd67

    Tud valaki valamit? Volt már tárgyalása ennek a dagadt idiótának?

F1: Tűz a bokszutcában, Rosberg a leggyorsabb

A Forma-1-es Maláj Nagydíj első szabadedzése ijesztő tűzesettel kezdődött, a végén a mercedeses Nico Rosberg volt a leggyorsabb, ellenfél nélkül.

Állítólag a kukoricásban száguldott Aranka

Olvasónk talán hibázott, elismeri. De talán a rendőrség is, amely fordulatot sem nélkülöző félévnyi levelezés után közölte: Aranka fizet 30 ezret vagy fizet 30 ezret. Fellebbezésnek helye nincs.

F1: Verstappent lefokozták ételfutárnak

Max Verstappen ételfutárt játszik egy holland reklámban.

Nehéz bejutni: Renault Trezor tanulmány

Tegnapi előzetese után a Renault teljes egészében bemutatta Trezor tanulmányát. Ajtómegoldása elgondolkodtató.

F1: Megszólalt Schumacher lelkiismerete?

14 éve annak, hogy Michael Schumacher 11 ezreddel kapott ki csapattársától, Rubens Barrichellótól az Amerikai Nagydíjon. Nagylelkű volt a német legenda vagy csak elszúrta?

Rossz irányba ment az F1 az új szabályokkal?

A korábbi Forma-1-es pilóta Gerhard Berger nem biztos benne, hogy a 2017-es új szabályok jó irányba viszik a sorozatot.

Városi terepkupé a BMW-től

Különleges terepkupé-tanulmányt mutatott be a BMW. A Concept X2 dögösebb, szexibb, vállalhatóbb bármely műfajbeli márkatársánál.

Ilyen kényelemben dolgoznak az amerikai kamionsofőrök

A tengerentúlon dolgozó kamionsofőröknek gyakran több ezer kilométert kell megtenniük egy-egy fuvar során. Bár ebből a szempontból semmiben sem különböznek európai kollégáiktól, mégis nagyobb luxusban dolgozhatnak.

F1: Vettel leléphet a Ferraritól

Mark Webber szerint korábbi csapattársának, Sebastian Vettelnek elfogyhat a türelme a Ferrarival szemben, ha jövőre is nehéz szezonja lesz a csapatnak.

Ebből Bulliból csak kettő van az egész világon

Köszöni szépen, jól van ez a több mint félévszázados kort megélt, magyar tulajdonban lévő Bulli.

TOP 10: Hajmeresztő kamionos-hibák

Mostanáig röhögött a magyar kamionosokon a világ. Nézzünk már meg pár ijesztően veszélyes teherautó-sofőrt a világ többi részéről is!

Alonso: Button a legjobb csapattársam

Fernando Alonso igencsak megdicsérte csapattársát, a Maláj Nagydíjon 300. Forma-1-es futamán induló Jenson Buttont.

Párizsi autószalon újdonságai ittPárizsi autószalon újdonságai itt: Nehéz bejutni: Renault Trezor tanulmány