Megfizethető, nem exkluzív: ezzel a szlogennel harangozta be a Chevrolet a Bolt (villámlás, száguldás) névre keresztelt kisautót. Kifejezetten olyan elektromos autót akartak építeni, amely olyan vidékeken is használható, ahol nincs kiépítve drága töltőhálózat, mert “a Chevrolet hite szerint az elektromos közlekedés jelenti a jövőt, ám ehhez szélesebb rétegek számára kell elérhetővé tenni.”
Esztétikailag a Bolt a BMW i3 által (vagy még korábbról a Mitsubishi i-MiEV által) lefektetett alapokat bontogatja: a kerekek a karosszéria sarkaiba kerültek, így kis alapterületen nagy hely várja az utasokat. A felhasznált könnyű anyagok (szénszál, magnézium, alumínium) jól hangoznak, ugyanakkor pont a megfizethetőség szempontjából nehezen értelmezhetők, de ezt a kérdést bízzuk a Chevyre. Ugyanakkor a hatótávolságot a légörvénylést csökkentő aerodinamikai megoldások is segítik.
Az ablakok nagyok, így kiváló a térérzet. A teljes tetőlemez üvegből készült, a szellősségre a világos, modern színvilág is rájátszik, ahogy az áttetsző, éjjel hátulról  megvilágított műszerfalpanel is. A padló teljesen sík, az ülések nyers alumínium konzolokon nyugszanak, a középkonzolt pedig az ülésekre függesztették fel.
Manapság szokás modern információs technológiákkal telezsúfolni az autókat, a Bolt azonban ezt óvatosan oldja meg: inkább egyszerű, visszafogott formában tálalja az infotainmentet, hiszen a városi közlekedés amúgy is  éppen elég stresszes.
Az autó teljes egésze a felhasználó mobiltelefonjáról vezérelhető. A telefon szolgál azonosító kulcsként, ezen keresztül intézhetők a foglalások, fizetések, helymegállapítások – és hogy mindez egyszerűbb legyen, menet közben egy 10 colos képátlójú monitorra tükrözhető a telefon, így minden onnan kezelhető.
A Bolt szimpatikus és ésszerű koncepció, egyetlen apró hiányossággal: fogalmunk sincs, hogy milyen hajtásláncot kapna, mekkora teljesítményű villanymotorok, mekkora kapacitású akkumulátorok dolgoznak alánk. Azzal sem vagyunk kisegítve, hogy a Bolt eltérő üzemmódokat kínál a választott vezetési stílushoz – a hétköznapi ingázáshoz például más pedálreakciók, hasmagasság és futóműhangolás tartozik, mint a hétvégi örömautózáshoz. 
A tanulság tehát világos: aki a viszonylag olcsó, jól használható villanyautó ígéretével szeretné örvendeztetni a népet, jobb, ha nem megy bele a technikai részletekbe, mert abból csak a baj lesz meg a keserűség.