Avenir, azaz jövő: ezt a francia szót választotta az amerikai autómárka legújabb luxustanulmánya neveként. 
Az 5 milliméter híján 5,2 méteres, 1931 mm széles autónak sajátos arányokat kölcsönöz rövid, erőteljes fara és hosszan elnyúló orra – aki kedvelte a tömpe fenekű Opel Signumot, annak az Avenir sem lesz idegen. Még akkor sem, ha az oldalfalat tagoló cápauszony-vonalak és az összeszűkülő hátsó traktus inkább az észak-amerikai, mintsem a német márka történelmi stílusjegyei közé tartoznak – cserébe a hűtőmaszk helyén jól mutatna az Opel hasonló hangvételű szája.
Mindez persze csak spekuláció, a General Motors egy szóval sem említette, hogy az Avenirnek a Buickon kívül élettere lehetne. Pedig hajtáslánca európai szemmel nézve is modern: bár hibrid komponens nincs benne, a hengerlekapcsolásos V6-os, a kilencfokozatú sebességváltó, az összkerékhajtás és az adaptív lengéscsillapítás mifelénk is jól hangzik.
Emellett olyan kényelmi funkciókat kínál a szigorúan négyszemélyes belső térben utazóknak, mint a szórakoztató rendszer beállításainak személyfelismerésen alapuló, automatikus behívása (a rendszer a korábban megállított pillanattól folytatja a lejátszást), a vezeték nélküli telefontöltés, a 12 colos érintőképernyő vagy az ionos légtisztító rendszer. A hátsó utasok fejtámlába épített monitorokon élvezhetik a fedélzeti wifin vagy a jó öreg USB aljzaton keresztül szinkronizált tartalmakat.