Ledobta a tetejét az Alfa 4C

Gyönyörű a Spider

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2015.01.12. 14.00

A tetőpanel eltávolításán és néhány apróságon kívül semmi nem változott. Mégis muszáj megénekelni a 4C Spidert, olyan ragyogóan néz ki, még akár sárgában is.

Oldalsó légbeömlőket alakítottak ki, csinosabbra szabták a fényszórókat, a motortér fedelére hőelvezető réseket vágtak, a hátsó szárnyat optimalizálták, a zárófényeket pedig LED-ekkel szerelték fel. Ezek a változások alighanem hamarosan a kupén is megjelennek, ám egyelőre csak a Spider sajátjai, és még látványosabbá teszik az eleve lenyűgöző autót.
A modell kétféle tetőszerkezettel lesz megvásárolható:  az egyik egy kiemelhető, nem összehajtható vászon szerkezet, míg a másik egy festetlen, nyers szénszálas panelből álló keménytető – mindkettőnek megvan a maga varázsa.
Mivel a 4C vázszerkezete eleve nem hagyományos, hanem szénszálas kompozit monocoque tepsi, a tető elhagyásából eredő szerkezeti gyengülést könnyebben tudták ellensúlyozni a mérnökök. Ez a tömeg alacsonyan tartása miatt fontos, és nem is kellett csalódnunk: a Spider mindössze 10 kilóval nehezebb a kupénál, így nem csorbul a vezetési élmény, amelyet a precíz futómű mellett a változatlanul átvett, 1,75 literes, 240 lóerős turbómotor garantál. A végsebesség 258 km/óra.
A 4C Spider négyféle új alufelnivel választható, a féknyereg szintén négy színben (fekete, piros, ezüst, sárga) kérhető. Vadonatúj a képeken is látható sárga fényezés (további hat választható); az utastérben hatféle árnyalat és kétféle üléskárpit bonyolítja a dolgot. 
A modell forgalmazása idén nyáron veszi kezdetét.

Rengeteg további kép vár a Galériában, kattints ide!

Kommentek

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.