Japán első számú pályaverseny-szériájában, a Super GT kupában kívánja rajthoz állítani új versenyautóját a Subaru.
A 2+2 üléses utcai sportautón, a BRZ-n alapuló versenyautó megőrizte az alapvető műszaki jellemzőket: a hátsó kerekeket az orrba beépített, négyhengeres boxermotor hajtja. Az abroncsokat a Dunlop szállítja, azok azonosak a Nürburgringi 24 óráson is használt papucsokkal.
Az R&D Sport istállóval közösen kifejlesztett és futtatott versenyautó további részleteiről nem nyilatkozott a Subaru. Az egyetlen, amit elárultak, a motorteljesítmény: az utcai kivitelében 200 lóerős boxer versenyverziója 350 lóerőre képes. A fejlesztők minden ballaszttól megfosztották az autót, az üléseket a Recaro szállítja, a műszerek és a kormány verseny-specifikáció szerint készültek.
A 18 colos BBS felnik öblében AP Racing fékek dolgoznak, a futóművet pályára hangolták.
További képek a galériában.

A Toyota is épített már versenyautót a GT86-ból, igaz, az csupán 230 lóerős. Ide kattintva megtudhatod a részleteket.