Kívül-belül megújult a Honda CR-V

Új automata váltó, új dízelmotor

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.12.29. 11.15

Visszafogott esztétikai módosításokkal és értékesebb tartalommal folytatja pályafutását a Honda szabadidőjárműve.

Az új hűtőmaszkkal egybeolvadó, áttervezett fényszóróiról könnyen felismerhető a megújult CR-V. A szélesebb, stabilabb hatású megjelenés érdekében új lökhárítót kapott az autó, a módosított kartervédő lemez alacsonyabb optikai tömegközéppontot eredményez. Hátul a LED-es lámpatestek rajzolatán módosítottak, így dinamikusabb, lendületesebb az autó megjelenése.
A beltérben átrajzolt, krómhatású betét fut végig a műszerfalon, jobb minőségű anyagokat használtak fel, az első ülések között 6 centiméteren mozgatható könyöklő kapott helyet. Vadonatúj a Honda Connect infotainment-rendszer, amelyet kivétel nélkül minden CR-V-be alapáron építenek be. 
A 7 colos érintőképernyő a jármű-információs, audio- és Bluetooth-kihangosító adatokon túl a tolatókamera képét is megjeleníti, emellett az okostelefon menürendszerének emulálására (MirrorLink) is alkalmas. Ezen túl olyan opciós szolgáltatásokat érhetünk el rajta keresztül, mint az internetes hozzáférés, az előre telepített alkalmazások, vagy a navigációs rendszer.
A motorkínálat sem maradt változatlan. Az Earth Dreams szériába tartozó, új 1,6 literes i-DTEC dízelmotor elődje 120 lóerős teljesítménye helyett 160 LE-t kínál, a forgatónyomaték 300 helyett 350 Nm. A kizárólag négykerékhajtással társítva választható motorhoz a hatfokozatú kézi váltó helyett egy vadonatúj, kilencfokozatú automata sebességváltó is társítható; ez 20 százalékkal kisebb üzemanyag-fogyasztást eredményez, mint az eddig használt ötfokozatú automata.
Az elsőkerék-hajtású modellben továbbra is a régi, 120 lovas dízel teljesíti majd szolgálatot. A 2,0 literes, 155 lóerős benzinmotor egyetlen újdonsága, hogy teljesíti az Euro6-os károsanyag-kibocsátási normát.

Kommentek

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.