Wie gut klingt das den, azaz milyen jól hangzik már – ezzel a szlogennel indította útjára monstre reklámhadjáratát a Volkswagen. A Spotify internetes zenei streaming szolgáltatással együttműködésben megszervezett, 360 fokos kampány arcának Robbie Williamst kérték fel.
A kampány az új Club and Lounge limitált sorozatokat népszerűsíti, amelyeket összesen kilenc modellből kínál a Volkswagen, a parányi Uptól a Golf családon át a Beetle-ig és a Tiguanig.
A németországi kampány az értékesítési helyszíneken, televízión, rádión és az interneten keresztül zajlik.
Robbie Williams szerint különösen izgalmas számára a megbízás. “Igazából már unom ezt a popsztár-rocksztár dolgot, apuka vagyok, ideje, hogy a pop világából kilépve végre valódi munkám legyen.”
A Volkswagen és a Spotify közös akciójában arra is lehetősége nyílik a résztvevőknek, hogy a Facebookon vagy e-mailben küldött üzenetek alapján személyre szabott lejátszási listákat hozzanak létre. Ezen kívül minden egyes modellhez saját ‘Club & Lounge’ playlistet generált a Spotify.
További részletek és vicces videók a klingt-gut.de webcímen.
Robbie Williams nem először vállal aktív szerepet az autóértékesítésben: legutóbb a Smart márkával azonosult, mint a Crossblade reklámarca és a ritkaság első példányának büszke tulajdonosa.
Robbie egyébként is kedveli az autókat, annak ellenére, hogy legutóbbi információink szerint nem rendelkezik jogosítvánnyal. Garázsában olyan csodák állnak, mint egy Bentley Azure, egy Rolls-Royce Phantom, egy Mercedes-Benz SLR McLaren, egy Jaguar E-type, egy BMW X6 és a már említett Smart. Emellett nagy rajongója a sportmotorkerékpároknak, idén tavasszal pedig egy Range Roverbe ültette be kislányát.