A Škoda már október elején mindent elárult városi kombijáról, amit arról tudni érdemes: az eddigi 505 helyett immár 530 literes a csomagtartó, az üléseket lehajtva 1395 liter áll rendelkezésünkre. Apró szépséghiba, hogy mivel a hátsó ülések a hagyományos séma szerint (előbb az ülőlap, aztán a háttámla) dönthetők előre, a Fabia kombival nem fogunk extra hosszú tárgyakat szállítani: 155 centiméter a hosszlimit. 
Az elődjénél 10 mm-rel hosszabb (4257 mm), 9-cel szélesebb (1732 mm), 31-el alacsonyabb Fabia kombiban nőtt a fejtér; az utastér 21 mm-rel szélesebb és 8 mm-rel hosszabb lett. 
A csomagtér belül 960 mm széles, ajtónyílása 1028 mm, a perem 611 mm magasan van. Az üreget praktikusabbá tevő megoldások sorában a két szinten behelyezhető csomagtérpadló, az önműködően felcsévélődő takaróroló, valamint két akasztófül áll rendelkezésre, opcióként három rögzítőháló, valamint rakományrendező rendszer kérhető.
A motorok választéka megegyezik a ferdehátúéval: 75-110 lóerő teljesítménytartományban találunk benzinmotorokat, a háromhengeres dízelek 75-105 lóerősek. A futóművet komfortosra hangolták, az autó akár fél mázsával könnyebb elődjénél, a legkisebb, egyliteres motorral tömege alig lépi át az egy tonnát. 
A Škoda Mlada Boleslav-i üzemében most beindult a Fabia kombi gyártása, a márkakereskedésekbe januárban érkeznek meg az első autók. A modell ára egyelőre nem ismert.