Már gyártják a Fabia kombit

Januártól kapható

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.12.15. 10.00

Beindult a Škoda Fabia 530 literes puttonnyal szerelt változatának gyártósora. Még pár hét, és megvásárolható a kis kombi.

A Škoda már október elején mindent elárult városi kombijáról, amit arról tudni érdemes: az eddigi 505 helyett immár 530 literes a csomagtartó, az üléseket lehajtva 1395 liter áll rendelkezésünkre. Apró szépséghiba, hogy mivel a hátsó ülések a hagyományos séma szerint (előbb az ülőlap, aztán a háttámla) dönthetők előre, a Fabia kombival nem fogunk extra hosszú tárgyakat szállítani: 155 centiméter a hosszlimit. 
Az elődjénél 10 mm-rel hosszabb (4257 mm), 9-cel szélesebb (1732 mm), 31-el alacsonyabb Fabia kombiban nőtt a fejtér; az utastér 21 mm-rel szélesebb és 8 mm-rel hosszabb lett. 
A csomagtér belül 960 mm széles, ajtónyílása 1028 mm, a perem 611 mm magasan van. Az üreget praktikusabbá tevő megoldások sorában a két szinten behelyezhető csomagtérpadló, az önműködően felcsévélődő takaróroló, valamint két akasztófül áll rendelkezésre, opcióként három rögzítőháló, valamint rakományrendező rendszer kérhető.
A motorok választéka megegyezik a ferdehátúéval: 75-110 lóerő teljesítménytartományban találunk benzinmotorokat, a háromhengeres dízelek 75-105 lóerősek. A futóművet komfortosra hangolták, az autó akár fél mázsával könnyebb elődjénél, a legkisebb, egyliteres motorral tömege alig lépi át az egy tonnát. 
A Škoda Mlada Boleslav-i üzemében most beindult a Fabia kombi gyártása, a márkakereskedésekbe januárban érkeznek meg az első autók. A modell ára egyelőre nem ismert.

Kommentek

  • v_johny

    Teszik… Nagyon tetszik…

  • Vortep 13

    Ez a kombi kifejezetten tetszik.Viszont a Fabia nem.
    Kempelen!
    Én sem szeretem a turbo motorokat.Ha tehetem,akkor el fogom a jövőben kerülni én is,amikor saját autóm lecserélem egy újra,vagy újabbra.

  • Kempelen

    Vortep! Gondolom kilométerek százezrei állnak a hátad és e kijelentésed mögött.
    Szíved joga, hogy elkerülöd-e a turbó motorokat. 10 évvel ezelőtt még a dieselek esetében is pont ugyanezt mondták akkori kollégáid, mint te ma. Mára valahogy eltűntek a véleményeik! Egy olyan alakot sem olvasni, aki arról elmélkedne, hogy ő szívó diesel motorral szerelt autót akar.

    De igazad van, olyan autót kell venni, amit szívesen használsz! Tökéletesen egyetértek. Majd 10 év múlva is dumcsizunk. :-DDD

  • tgu.ts

    Vortep13-
    Igazad van!
    Egyelőre a turbós benzines “csodák” egy nagy átverés és nem több. Igaz nyomatékosabb mint szívóbenzines társuk, de ezzel kimerül az összes előnyük.
    Nem fogyasztanak kevesebbet, de ráadásul megbízhatatlanok és hidegen hangosak mint egy dízel traktor.
    Természetesen én ezt saját tapasztalatomból írom és ezt az elba..ott konstrukciót egy nálunk agyonajnározott márka állította elő.
    Rohadj meg Jürgen!

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.