Állítólag 500 km/óráig kalibrált sebességmérő órát kap a Bugatti soron következő hipersportkocsija, ami persze nem jelent semmi, de ezzel gyermekkorunk mércéje szerint mégis csak a német-francia márka marad a király az autós kártyák világában.
Az újonc, amely egyre bizonyosabb, hogy a Chiron nevet kapja majd, állítólag minden területen felülmúlja majd elődjét, a jövőre tízéves Veyront. Ez persze így logikus, de az 1200 lóerős teljesítmény fényében mégis csak izgalmas vállalásnak hangzik: egy hírek szerint a jelenlegi, négyhengersoros, nyolcliteres W16-os motor két elektromos feltöltőt kap, amelyek 1500 lóerőre növelhetik teljesítményét. 
A végsebesség vélhetően valahol 460 km/óra fölött lesz. Nem is lehet másként, hiszen az új Bugattinak kutya kötelessége visszahódítani a közúti személyautók sebességi világrekordját. Jelenleg több típus is magáénak követeli ezt a címet: a Hennessey Venom idén megfutotta a 435 km/órát, a Koenigsegg One:1 névleges végsebessége 439 km/óra. 
Nem csak gyors, fürge is lesz állítólag az új Bugatti: a hétfokozatú DSG váltóval és összkerékhajtással szerelt autó a pletykák szerint 2,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. 
Az autó a nyilvánvaló előrelépés ellenére nem kerül majd számottevően többe: a becslések szerint a jelenlegi, 1200 lóerős Super Sportéhoz hasonló, kétmillió euró (600 millió Ft) körüli árral számolhatunk majd.
Képeinken a 2013-as, nem hivatalos Bugatti Gangloff tanulmány látható.