500 lesz beleírva!

Első hírek az új Bugattiról

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.12.14. 10.00

Félhivatalos információk kaptak szárnyra a Bugatti Veyron rég várt utódmodelljéről. Számottevően erősebb lesz, de nem kap hibrid hajtást.

Állítólag 500 km/óráig kalibrált sebességmérő órát kap a Bugatti soron következő hipersportkocsija, ami persze nem jelent semmi, de ezzel gyermekkorunk mércéje szerint mégis csak a német-francia márka marad a király az autós kártyák világában.
Az újonc, amely egyre bizonyosabb, hogy a Chiron nevet kapja majd, állítólag minden területen felülmúlja majd elődjét, a jövőre tízéves Veyront. Ez persze így logikus, de az 1200 lóerős teljesítmény fényében mégis csak izgalmas vállalásnak hangzik: egy hírek szerint a jelenlegi, négyhengersoros, nyolcliteres W16-os motor két elektromos feltöltőt kap, amelyek 1500 lóerőre növelhetik teljesítményét. 
A végsebesség vélhetően valahol 460 km/óra fölött lesz. Nem is lehet másként, hiszen az új Bugattinak kutya kötelessége visszahódítani a közúti személyautók sebességi világrekordját. Jelenleg több típus is magáénak követeli ezt a címet: a Hennessey Venom idén megfutotta a 435 km/órát, a Koenigsegg One:1 névleges végsebessége 439 km/óra. 
Nem csak gyors, fürge is lesz állítólag az új Bugatti: a hétfokozatú DSG váltóval és összkerékhajtással szerelt autó a pletykák szerint 2,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. 
Az autó a nyilvánvaló előrelépés ellenére nem kerül majd számottevően többe: a becslések szerint a jelenlegi, 1200 lóerős Super Sportéhoz hasonló, kétmillió euró (600 millió Ft) körüli árral számolhatunk majd.
Képeinken a 2013-as, nem hivatalos Bugatti Gangloff tanulmány látható.

Kommentek

  • szaboata

    A trafipaxok hányig vannak skálázva?

    nagyon ütős forma,azt meg kell hagyni,…

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.